Bár a részletes bemutatóra és az első látnivalókra az esti Microsoft-konferenciáig várnunk kell, a Game Informer előfizetői már elcsepegtettek némi infót a Gears of War: Judgmentről a magazin előzetese nyomán.
A Gears of War: Judgment története 15 évvel az első Gears of War előtt játszódik, Cole, Baird és a Kilo Squad maradék tagjai a Coalition of Governments megszegéséért állnak bíróság előtt. A tárgyalás helyszíne Halvo Bay, egy modern, háborúhoz igazított San Franciscóra emlékeztető város, ami egyébként az Onyx Guard Academy otthona is.
A játékon alapvetően a People Can Fly dolgozik, masszívan köze a srácoknak lesz az egyjátékos kampányhoz és a multihoz, de az Epic Games is közreműködik a fejlesztésben, így a Gears-esszencia nem veszik el. Bár a Painkiller és a Bulletstorm FPS-ek voltak, a lengyel stúdió meghagyja hamisítatlan TPS-nek a Judgmentet.
A játék többjátékos módjáról is napvilágot látott néhány részlet, kiderült, hogy a többjátékos rész alapos átalakuláson megy át. A multi immár kasztalapú lesz, sőt egy Team Fortress stílusú játékmód is érkezik majd az Overrun személyében. A Locust oldalon a Wretches, a Tickers, a Kantus, a Grenadiers és a Corpsers kasztok mutatkoznak be, míg a COG oldalán az Engineers (ágyútelepítés, javítás), a Soldiers (muníciós láda), a Medics (füstgránáttal) és a Scouts (mesterlövészek, fel is tudnak mászni erre-arra) osztályok találhatók meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.