Még több látnivaló az Unreal Engine 4-ről

  • Írta: fojesz
  • 2012. június 10.
  • Videó
Link másolása
Az első kétperces prezentáció óta még több látnivaló futott be a negyedik generációs Unreal Engine-ről, s bár szabadkoznunk kell, mert egy részük nem éppen a legfrissebb, ezeket a kedvcsinálókat kár lenne kihagyni! Egy raklapnyi screenshot és közel negyedórányi mozgókép ütötte a markunkat.

A jövő játékai így festenek majd. Az Unreal Engine 4 várhatóan legalább annyira népszerű lesz, mint elődei, a fejlesztők és kiadók egymásnak adják az Epic Games irodájának kilincsét, miután otthagyták a cégnél a milliódolláros licencdíjat. Elsőként egy 10 perces prezentációt leshettek meg, amiben az egyik Epic-munkatárs valós időben mutatja be az engine képességeit - ebből vannak az új screenshotok is.

Végül következzen öt rövid videó a Kotaku jóvoltából, melyek az első Unreal 4-es játékprototípusokat mutatják be. Félreértés ne essék, ezek csak afféle programozói tesztek, nem 60 dolláros, több tízmillió dolláros büdzséből készült címek - azért a technikai újdonságok jól kivehetők itt is.

25.
25.
hedzsooo
#24: En sem irhattam volna ezt szebben. :)
24.
24.
Giggsy
#20: Már mikor az UE3 bonyolultságáról írtál, akkor is gyanús volt, hogy valójában hülye vagy az egészhez (ha olyan bonyolult, akkor miért ezzel fejleszt a garázscégtől kezdve a BioWare-ig mindenki?) de ez az AI és fizika megjegyzés végképp elárult. Kezdjük azzal, hogy az AI nem képezi a játék grafikusmotorjának részét. Köze nincs egymáshoz a kettőnek. Az AI tisztán a CPU-t használja, a grafikai megjelenítés meg többségében a GPU-t. A fizika megint vicces dolog, mert bár végülis része a játék motorjának, mégsem teljesen szerves része. Egyáltalán nem ritka, hogy valamely játéknál külön motort használnak a fizika lemodellezésére.

Tényleg nem baj, ha nem értesz egy témához, (őszintén szólva én sem vagyok otthon a játékok készítésében) de akkor nem kéne nekiállni okoskodni olyanokat állítva, amikről még egy full laikus is kiszúrja, hogy hülyeség...
23.
23.
Henry82
De komoly ez a hajós játék, álló hullámokon szörfözik a vitorlás, olyan next gen ez, hogy még a fizikát is felülírja! :)
22.
22.
spidey
#20: a "motor teljesítményének" 40-45%-át? :D
21.
21.
randall13
#20: Honnan szülted ezt a hülyeséget?
20.
20.
Tokodboy
És azt sem szabad elfelejteni, hogy ez full statikus környezet, AI és játékmechanika nélkül.
Az AI és a fizika elveszi a motor teljesítményének 40-45%-át!
18.
18.
Tokodboy
#17: Én is a tapasztalataim alapján írtam.
17.
17.
Tokodboy
#16: :)
És más motort próbáltál már?

Egyébként a videó alapján az UE4 editorjába elég sok ötletet vettek át a CryEnginek-ből.
16.
16.
Split
#14: Vicces, mert pont az UDK-s tapasztalataim alapján mondtam mindezt. :)
15.
15.
Tokodboy
#12: Pont ez a baj, hogy ez demonstráció és ahhoz nagyon gyenge.
Square bemutatója porig alázta ezt.
14.
14.
Tokodboy
#3: Próbáltad az UDK-t? Mert, hogy egy full amatőr csak bénázik benne az tuti, még az is aki előtte egy másik editort már faszán tud használni...
Bármelyik más engine-nek ezerszer jobb és könnyebben használható editorja van.
13.
13.
Tokodboy
Ezek az egy perces fejlesztői videók nagyon nudlik. Így statikusan szinte bármelyik jelenlegi motor hozza ezt a látványt.

Ez az egész UE4 egy feltúpírozot God Of War 3 enginnek tűnik. Elég csak megnézni az olajfestmény hatást keltő kő és egyéb textúrákat. A particle effektek szépek, de ennyi.
12.
12.
simon 555
szerintem elképesztő.
legalábbis az első videó.gyönyörű világ és szinte tökéletes.a fények nagyon élethűek,valamint a fizika is jó.
ne felejtsétek el,hogy ez csak egy demonstráció ami bemutatja,hogy hogyan kezeli a motor a fényeket,árnyékokat meg az effekteket.
11.
11.
fészpalm
#10: Nos, az első sem nyűgözött le annyira, de gondolom idővel fejlődni fog ez is.
10.
10.
fészpalm
Hát az alsók nem mutatnak semmi kiemelkedőt.
8.
8.
leviske
Azért engem érdekelne, hogy miféle szerkezet kell majd egy UE4-es játék alá, mert még 2-3 éve arról panaszkodtak, hogy az új motor kiszolgálásához drasztikus változásokra volna szükség a hardverpiacon, márpedig ilyen mintha nem történt volna, ami felteszem, hogy az új konzolokban is megfogja mutatni magát.
7.
7.
Donpedro
Kíváncsi vagyok hogy mi fog kisülni ebből amikor ténylegesen megjönnek a nextgen konzolok. Az E3 demo egy GTX 680-on futott egy Core i7-es proci társaságában (több részletet nem mondtak), csak magában a VGA kerül 160 rugóba...

Nem véletlen lobbizik az Epic a konzolgyártóknál hogy erősebb hardver legyen. Én szurkolok neki, hamár nextgen, ne csak a nevében legyen az...
5.
5.
Split
#4: http://www.youtube.com/watch?v=MOvfn1p92_8

Parancsolj! :)
4.
4.
Hubert Cumberdale
Valaki nem tud egy másik elérési utat az első vidihez? Mert itt nézhetetlen a buzi akadás miatt.... Amúgy az első 2 perc alapján kicsit megváltozott a véleményem. Nagyon ott van. A particle effektek már régóta megértek egy hasonló változásra.
1.
1.
danez11
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...