"Valójában szeretnék FPS-t készíteni, de nincs rá időm" - nyilatkozta nemrégiben a Nintendo kreatív szakembere, Shigeru Miyamoto a Kotaku magazinnak. Az öreg mester elmondta, leginkább a sajátos 3D-s perspektíva indította el fantáziáját, ahol a térben szét tudunk nézni és belső nézőpontból felfedezni. Egyelőre jegelnie kell a témát, mert túl elfoglalt.
Ellenben leszögezte, hogy a Wii U-n számíthatunk FPS-ekre, és a giroszkóppal felszerelt Game Pad-en egyedi módszerrel irányíthatjuk a lövöldözős címeket. A tényleges játékmenet a TV képernyőjén zajlik, míg a tabetkontrolleren kiegészítő funkciók nyílnak meg számunkra. Mindezt két emberrel végezve "nyilvánvalóan hatalmas fun". Az biztos, hogy a ZombiU hatalmas sikerrel számíthat a leendő Wii U-tulajok körében.
A Nintendo nyilatkozata szerint a Microsoft SmartGlass megoldása csupán egy apró betekintést nyújt a Wii U által ténylegesen nyújtott élménybe. A cég elnöke, Satoru Iwata egy másik interjúban elárulta, hogy nincsenek technikai akadályok a free-to-play játékok előtt Wii U-n. Lemezes és digitális formában is megjelenhet egy-egy produktum, a fejlesztők pedig akár a mikrotranzakciókra is berendezkedhetnek. Iwata elmondta, jelenleg ők nem terveznek belső fejlesztésű F2P játékot.
Megnézném Mariot ahogy shotgun-nal szedi le a teknőcöket:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.