A Planescape: Torment igazi legenda a szerepjátékok között, egy olyan alkotás, ami ugyan rendelkezett hiányosságokkal és bugokkal, mégis minden idők egyik legjobb RPG-i között tartják számon a rajongók. Chris Avellone, az Obsidian kreatív igazgatója, aki annak idején a Black Isle-nél az eredeti játék készítésében is részt vett, most azon gondolkozik, a Kickstarterre kéne vinni és a közösséggel kellene finanszíroztatni a folytatást. Ami lehet, hogy nem is folytatás lenne.
Avellone inkább ugyanis inkább elhagyná a Dungeons & Dragons szabályrendszert, ami jelentősen visszafogta a Tormentet, sőt, tobb szabályt meg is kellett változtatniuk, hogy megfelelően működjön a játék - ha tehát készülne új rész, azt inkább saját rendszerrel valósítanák meg.
Azonban nem csak ez változna meg. Avellone abban sem biztos, hogy a Planescape név és világ feltétlenül szükséges lenne. Úgy véli, alkothatnának egy olyan játékot, mely tiszteletben tartja az eredeti Planescape szellemiségét, a síkok közti utazást és a metafizikai ötleteket, de mégis más lenne - valahogy úgy, ahogy az eredeti Wasteland szellemi folytatása volt az első Fallout.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.