Nem jelent már számodra kihívást a Diablo III? Elérted a maximális hatvanadik szintet? Szerencsére a Blizzard a veteránok segítségére sietett: élesedett a Paragon rendszer. Az alap szintsapkán felül tovább száz, Paragon szint kerül bevezetésre, azaz a szörnyek leöléséért továbbra is kapunk tapasztalati pontokat, ám ezek után nem az klasszikus értelemben vett szintünk növekszik, hanem a Paragon szintünk.
Ezzel együtt az alaptulajdonságaink is fejlődnek (erő, ügyesség, intelligencia, vitalitás) Paragon-szintlépéskor, és ennek a felhasználói felületen is nyoma lesz: avatárképünk alatt nyomon követhető az aktuális fejlettségünk. A Blizzard becslései szerint az első Paragon szinthez annyi XP kell, azaz annyi időre van szükség, mint normál esetben az 59. és a 60. szint között. A maximális 100. Paragon szinthez pedig annyi szabadidő szükséges, mintha a Diablo 2-ben feltornászni nulláról egy 99. szintű karaktert. Búcsú a mindennapoktól...
A fenti újítást tartalmazó 1.0.4-es javítás a mai naptól már elérhető.
Brevik, a közellenség
Időközben forr az internet a Diablo II-n dolgozó David Brevik és a jelenlegi Blizzard-tagok között. Brevik kifogásolta, hogy a Diablo III-ban egy csomó dolgot máshogyan és sokkal jobban alkothattak volna meg - többek között a Battle.net-féle állandó internetkapcsolat meg se fordult a fejükben.
Jay Wilson a Facebookon a következő szavakkal zárta rövidre a vitát: "Bassza meg ez a lúzer!" A Dio3 rajongók hasonló vérmérsékletű üzenetekkel kommentálták Brevik kritikáit.
nekem pl. bejött a játék, kb. 250 óra játékidő után is szívesen játszok vele!
amit lehetett várni tőle azt szerintem simán teljesítette. természetesen a játék nem hibátlan, van még mit javítani rajta, de a patch-ek során ezzel is haladnak. diablo 2-ben is elég sok patch kellett amíg a játék elérte a végleges formátumát. ha azt nézzük a hibaüzenetek többsége már megszűnt, inferno szint egész jól kiegyensúlyozva lett, és a skillek is kiegyensúlyozódnak majd mint diablo 2-ben a patch-ek folyamán. remélhetőleg az item dropp is javulni fog mert tény hogy az se volt tökéletes!
ha már itt tartunk a két játék összehasonlításához: alapjaiban a két játék lényege ugyanaz. hentelés, hentelés, hentelés :) a változtatások pedig nem rontottak az össz-élményen. nekem pl. az volt idegesítő hogy diablo 2-ben szinte minden képességeket érintő patch után kivághattam az addigi karaktereim a "kukába" mert nem lehetett a skilleket/talenteket megváltoztatni.
az állandó internetes kapcsolatnak én se örülök, de ez van. (sajnos) e felé fog haladni a világ. jelenleg ez a legmegbízhatóbb mondja a játékok levédésének a fejlesztők részéről. offline játékból 1-2 nap múlva van crack-elt verzió, az ilyen játékokból pedig hónapokig/évekig nincs bug-mentes változat. akinek nem tetszik nem kell megvenni, vagy meg kell várni amíg lesz belőle trial verzió. :) (mellékesen nem csak 14-18.000-ért lehetett kapni, én anno 12.000-ért vettem)
különben a nagy ócsárlóktól kérdezem hogy szerintük ebben a műfajban még is milyen játék volt ami jobb mint a Diablo 3? :) mert nekem egyedül D1/D2 jut eszembe ami ezt a színvonalat egyáltalán hozni tudta a maga idejében! :)
"A fenti újítást tartalmazó 1.0.4-es javítás a hónap végén válik elérhetővé."
A patch teljesen hivatalosan ma már elérhető minden régióban, sőt a The Americas-nál már tegnap játszható volt. Szóval ez meg úgy WTF?
Előbb utóbb az RMAH se fog nekik semmit hozni ha nem játszik senki a játékkal.
Jó, hogy nem hittem annyira a hype-nak, és nem vettem meg.
Több dologban téved a cikk írója. Egyrészt dió3 rajongók alig vannak, mindenki D1-D2 rajongó, ebből következően NEM Brevik a közellenség, hanem Jay Wilson, aki ezzel a beszólással végleg magára haragított mindenkit ( főleg, mert Brevik teljesen normálisan kritizálja az interjúban). Jó lenne olvasni is a fórumokat, mielőtt ilyen baromságokat írtok.
Wilsonnak meg milyen nagy az arca ahhoz képest hogy annak a "lúzernek" a koncepciója tette gazdaggá, és minden amit ő hozzárakott csak elrontotta a játékot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.