A Ubisoft online áruháza, a Uplay jelenleg first party címeket kínál digitálisan, azaz olyan játékokat és DLC-ket, melyek a francia kiadó égisze alól kerülnek ki - nem beszélve a közösségi funkciókról, mely szintén a szolgáltatás sajátja. Az MCV magazinnak adott interjújában Stephanie Perotti kifejtette, hogy továbbra is nyitott lehetőségként kezelik azt, hogy más kiadók termékei is felkerülhessenek a palettára.
Perotti elmondta, hogy a Uplay története mereven ível felfelé. A saját játékaikkal kezdték a szolgáltatást, de ahogy haladnak előre, számításba veszik azt is, hogy esetleg más címekkel is erősítik a felhozatalt.
Ezzel a húzással a Uplay olyan digitális disztribútorok közé kerülhetne, mint a Valve-féle Steam vagy az EA által üzemeltetett Origin. Mindkettőnél találunk third party fejlesztéseket is, s a jelek szerint a Ubisoft sem szeretne kimaradni a jóból. A technológiai háttér adott.
Ubika próbálkozzon csak, sok sikert.
Valve, EE kösd fel a gatyát! =D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.