Huszonhat nap van hátra a Project Eternity Kickstarter-gyűjtéséből, noha a korábban kitűzött 1,1 millió dollárt már régen megkapta a játékot fejlesztő Obsidian Entertainment - most 1,7 milliónál jár a számláló.
Az Eurogamernek Tim Cain vezető programozó adott interjút, ebben árulta el, hogy bár nincs mögöttük kiadói nyomás, megjelenési dátumot nagyon is becéloztak maguknak, és úgy tervezik 2014 tavaszán jelenhet meg a Project Eternity. Cain szerint meglehet, hogy a projekt költségvetése kisebb, mint a korábbi Obsidian-játékoké, ez önmagában nem jelent problémát: "Ezek a büdzsészámok jók arra, amit csinálni szeretnénk. Már van motorunk, és nem licencet használunk, aminek előre meghatározott játékmenete és grafikai stílusa van, amit nekünk kell utánozni. Így rengeteg időt spórolunk, mivel ezeket mind magunk csinálhatjuk."
A Project Eternity klasszikus D&D-szerepjátékokat idéző fejlesztés lesz rengeteg felfedezéssel és megállítható, egyébként valós idejű harcrendszerrel. Cain elmondta: ő maga imádja a körökre osztott harcot, de több karakternél ez a módszer lassú.
Ekkor húzhatja le mindenki Steamről a játékot, és ekkor kapja meg minden támogató, amit jutalomként bejelölt a befizetett összegnek megfelelően...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.