Nincs megállás Skyrim-fronton: december 4-én érkezik a szerepjáték harmadik DLC-je, amely Dragonborn névre hallgat. A korábbi spekulációk igaznak bizonyultak, nagy részüket a Bethesda megerősítette. A játékosok elutazhatnak Morrowind egyik északi szigetére, Solstheimre, ahol új városokat és új kazamatákat járhatnak be. A küldetésünk az, hogy "találkozzunk halálos ellenségünkkel", az első Dragonbornnal.
Solstheim neve ismerősen cseng a TES III rajongóinak, elvégre a Bloodmoon című kiegészítőben megfordultunk már ezen a part menti szigeten. Találkozhatunk Raven Rock Dark Elf telepeseivel, a bennszülött Skaalokkal, és megfejthetjük az első Dragonborn visszatérésének rejtélyét.
Új sárkánykiáltásokkal és varázslatokkal gazdagodhatunk, beleértve a Dragon Aspectet, amellyel egy valódi sárkány erejével vértezhetjük fel hősünket. Erősíthetjük a többi kiáltásunkat, illetve hatalmas ütéseket vihetünk be az ellenfeleinknek. Bepillantást nyerhetünk egy ősi és sötét tudásba, mely egyenesen a Daedric birodalomból származik. Összegyűjthetjük a tiltott tanokat rejtő könyveket, s új képességekre tehetünk szert.
Eddig soha nem látott kazamatákban fordulhatunk meg, olyan új ellenségeket vághatunk le, mint az Ash Spawn és a Rieklings, de ez csak a kezdet. Szert tehetünk bonemold és chitin páncélokra is, a stalhrim fegyverekről már nem is beszélve. Ismerős?
A Morrowind-rajongók most tobzódhatnak, számtalan visszatérő elemet láthatunk a széria harmadik részéből. A csomag 1600 MS Pontot kóstál.
Hát tudjátok engem az elején nem igazán érdekelt ez a játék, mert én inkább a sárkányok oldalán álok (Eragon...) kb. nyáron néztem utána és mivel a barátaim ajánlották, hát kipróbáltam és úgy 4-5 hónapig nem is ébredtem fel a kábulatból :D
A Dawnguard egy jópofa kis kiegészítő volt, de kb egy délután kilehet vinni, nagyobb erőlködések nélkül. A Heartfiret le se töltöttem, mert megmondom őszintén, nem igazán fogott meg az, hogy építhetek magamnak egy saját házat, arra ott van a minecraft.
De ez!!!
Már az, hogy tudunk sárkányon lovagolni, számomra hatalmas dolog! Betör a Skyrim világába a Lovasok rendje Hell Yeah!
De az, hogy lesznek benne törpök, és végre bővül az ellenségek fajtája is, az rengeteget fog dobni a játékélményen véleményem szerint...
Mert eddig ugye mi volt? ---> Be mész ,,A" kazamatába: pókok, patkányok, élőholtak, banditák, nekromanták. Átmész ,,B" kazamatába: nekromanták, banditák, élőholtak....
Tehát a 10-ik után már elég unalmas a dolog, de remélhetőleg ez most változni fog :)
A törpökre visszatérve, számomra azért fontosak, mert imádom őket... Talán még a Gyűrűk ura miatt (Gimli 4ever :D ,,Győzzön a legjobbik TÖRP! ) Jó lenne, ha nem csak npc ként kerülne be, hanem játszható karakterként is :3
Ami az új fő boss-t illeti...
Fuck Yeah! Muda Faka!!
:D
Amilyen ütemben jelennek meg itthon PC-re a DLC-k, majd jövő tavasszal lesz ez csak meg :D. Nem tudom mit b@sztak el a CNG-nél (és ezt így kollektíve az egész régiós kiadóra értem, mert ahogy sejtem egész kelet eu-ban ők adják ki). Az egy dolog, hogy késik az Xboxos exkluzívitáson kívül, még majdnem drágább, mint most az alapjáték...Ettől függetlenül megvettem a Dawnguardot, viszont ez a DLC sokkal jobban érdekel.
Az információkból ítélve újra könnyítenek.
Konkrétan ennél hagytam el: http://cdnstatic.bethsoft.com/akqacms/files/tes/screenshots/Cultist.jpg
Az utolsó mondattól gondolom egyértelmű hogy xboxra előbb jön.
Bassza meg a Bethesda (Ps)
ennek ellenére piszok jó kiegészitőnek ígérkezik
A háttérben gondolom a Red Mountain
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.