Az Activision a hétvégére öt új screenshotot és egy rövid trailert adott ki a The Walking Dead: Survival Instinctből. Utóbbi gyakorlatilag szóra sem érdemes, de legalább hivatalos: miután a fejlesztők letagadták a nemrég kiszivárgott gameplay felvételt, nem meglepő, hogy a mostani előzetesben inkább nem is mutatnak semmit a játékból.
A játék március 29-én jelenik meg PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra és Wii U-ra. A Terminal Reality felhívta rá a figyelmünket az Eurogameren keresztül: a játék valójában nem FPS, hanem belső nézetű túlélő játék. Egyfelől azért, mert itt a Call of Duty-mentalitással nem megyünk semmire, másrészt azért, mert a lövöldözéssel csak felhívjuk magunk a figyelmet.
Egyébként a Bloodrayne-t én is szerettem, mondjuk a pályatervezés ritka szar volt benne, viszont ennél én sem látok semmi kiemelkedőt. A grafika nem érdekelne, ha tényleg igazi túlélőjáték lenne és érdekes/egyedi játékelemekkel lenne tele, amik a zombiapokalipszis túlélésére használható technikákon alapulnak... Szerintem ha ilyen játék lenne, már tuti ontanák magukból a videókat, hogy ilyen, meg olyan tutiságokat csinálhatunk a játékban. Activisiont ismerve lesz egy sima cső-FPS, amit majd az amerikai hülyegyerekek megvesznek a kállofduti mellé és örülnek neki, a kiadó meg teletömi a zsebét.
Amúgy nem lesz valami nagy szám, semmi kreativitást nem látok eddig benne. A videóban még anno említették, hogy lesznek benne döntések, hogy kit akarunk hogy csatlakozzunk hozzánk meg ilyesmi dehát...Semmi sem biztos. És a kivitelezés sem mindegy.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.