Rosszabbul teljesít a DmC a vártnál

  • Írta: fojesz
  • 2013. február 4.
  • Biznisz
Link másolása
A pénzügyi év első kilenc hónapjában a bevétele és a nyeresége is nőtt a Capcomnak, pedig a Resident Evil 6 besült. A DmC-re sem vár jobb sors, a kiadó a korábbinál rosszabb eredményekre számít.

A bevétele és a nyeresége is nőtt a Capcomnak a 2013-as pénzügyi év első kilenc hónapjában, a december 31-én véget ért időszakra vonatkozóan 72,6 milliárd jenes forgalomról és 6,6 milliárd jenes profitról adott számot kiadó, ami 44,6, illetve 105 százalékos növekedést jelent éves szinten. A kiadó digitális üzlete is nőtt, a bevételből 49,7 milliárd jen már ezeken a csatornákon keletkezett, ami 39,2 százalékos gyarapodás.

Mindez annak fényében vicces, hogy közben a Capcom legnagyobb sikervárományos címének tartott Resident Evil 6 nem szerepelt olyan jól, mint remélte a kiadó, és az erős kezdés után mindössze 1,1 millió példány adtak el belőle világszerte. Ráadásul a DmC: Devil May Cryra is hasonló eredmények várnak: a Capcom 1 millió példányt szállított le első körben a játékból, és bár korábban azt hitte, hogy az üzleti év végéig (március 31.) 2 millió darabig tornászhatja fel ezt a számot, most már csak 1,2 millió leszállított kópiával számol.

49.
49.
rossitibi
#46: Tudom én! :) Én is amellett szavaznék! De már ezzel sincs bajom,mert hálistennek átszabták a vonásait az első trailer után :)
47.
47.
Monyo2012
#45: Szerintem előnyére változott. Örültem neki, hogy itt mernek újítani nem úgy mint a legtöbb mai játékban.
46.
46.
br1Koo
#44: http://www.youtube.com/watch?v=SGv5w3kCVHc
tessék megnézni, itt azért jóval lazább a figura :D
45.
45.
rossitibi
#44: Dantéval már semmi baj nincs! (szerintem) Magával a játékkal van baj! Túl sok mindenbe nyúltak bele.
44.
44.
Monyo2012
Nagyon jó kis játék. Messze a legjobb DmC. (az összessel játszottam) A fanokat nem nagyon értem. Dante most azért lett buzi mert a hosszú FEHÉR haj helyett rövid barnát hord ? Én jókat tudtam röhögni a beszólásaim is pl : A Succubusos : F U ! Vagy a játék legelején amikor felöltözik, vagy a parókás jelenet. A harcrendszer is jobb lett szerintem. Ez most nagyon szubjektív,(ahogy az előzőek is azok voltak) de nekem az előző DmC-k túl "japánosak" voltak
43.
43.
kivenoko
Végigjátszottam már egyszer, de régi dmc ide vagy oda, nekem bejött. A negyedik résszel játszottam az előzőekkel pedig nem. Isten ments, hogy leszóljam a régebbi szériát és kényelmetlenül érezzem magam itt a nagy ős dmc fanok között, de végre sikerült kijavítani ezzel az újjal a régi hiányosságait (és itt a gameplayről beszélek.)
Már csak azért is felüdülés ez a 4.-hez képest, mert nem olyan a látószög, mintha egy pók kamerázna a sarokból (bár lehet, hogy csak PC-n). A harcrendszer kimondottan barátságos és kézre áll. Az öregecske Unreal motorból pedig amit újra és újra kihoznak már figyelemre méltó. A történetet nem tudom összehasonlítatni, mert az előző széria első részével ugyebár nem játszottam. Tehát mint kívülálló aki csak a 4. résszel játszott kijelenthetem, hogy ez a 2013-as DmC remek játék lett. Nem unatkoztam alatta egy percet sem. Egyébként a magyarítás is iszonyat hamar készen lett hozzá. A #20. hozzászólónak pedig igazat adok :D
41.
41.
Dreadlox
Én nagy ellenzője voltam ennek az elejétől kezdve, és a megérzésem nem volt rossz, nem egy rossz játék nem azt mondom, de jónak se mondanám, inkább az oké kategória...először is értem hogy reboot, meg új dizájn, stb., de azért túllöttek a határon, mert az eredetiből a neveket átemelték, és cső. Dante egy szórakozott, szarkasztikus karakter, aki mindent lightosan kezelt(igen még fiatal korában is!) az új meg.....csak egy agresszív kismalac, semmi karaktere, egy értelmes beszólása sincs, amin röhögtem volna, egy volt ami megmosolygatott, de az is a kíntól, (Succubus és Dante fuckyouzása) és Vergil,értem hogy akarták egy kicsit reálisabban bemutatni ezt, de itt már a karakterek elvesztek, mindenki durci, meg akarja baszni a másik anyját( már bocsánat a kifejezésért) és ennyi, még nullább a story és a karakterek, mint ahogy sokan mondják az elöző részekben, ott legalább próbáltak kreatívak lenni ilyen téren. a grafika kifogástalan.Na de a harcrendszer, undorító lett.... a régibe tudtam normális tempóba fegyvert váltani, védeni, és támadni, megfelelő ritmusba,itt hiába nyomom meg a védést, lassú a reakcióidő, és mi ez hogy fossa az S meg az SS rangokat? mit kell csinálni ahoz hogy B vagy C-t kapj? letenni egy órára a kontrollert? Non-sense....casual hulladékot csinálnak belőle, ha ezt folytatják,
40.
40.
zoldmanoka
Sokan szidják a DMC-ét, de szerintem alaptalanul és úgy hogy nem is játszottak vele, mert a DMC nagyon jó game lett, az új Dante is jó, nem kell mindig és örökké valami anime hős, a grafika + hangulat király, játékmenet szintén, a Disco-s rész valóban nagyon jó. Nem véletlen, hogy most is a DMC-ét nyomon ..., király game lett, próbálja ki, aki tudja, mert sokkal sokkal jobb, mint amit a "fanboyok" terjesztenek róla, mondom ezt úgy , hogy magam is nagy GOW, Bayonetta, Castlevania, DMC stb. fan vagyok, ja és nem igaz, hogy a PS3-as verziónak vmi "baja" lenne az Xbox-oshoz képest, a PS3-ast nyomom és semmi , de semmi baj vele, sőt, nagyon ott van.
39.
39.
Jinbobo
Ezek szerint a Capcomnak sem megy már úgy mint rég...
A Resi6-ot megértem, hogy nem teljesített úgy, ahogy kellett volna, hisz rendesen kiherélték a játékot...
De a DMC meglep hogy nem fogy jobban. Mindenesetre, ha stabilabb lábakra tudok állni anyagilag, én hozzájárulok egy példánnyal a DMC sikeréhez!
37.
37.
drat576
#35: A Dishonored számomra a tavalyi GOTY, megcsináltam az egészet ghostban és non-lethal-ban, nagyon élveztem, nagyon jó volt, várom a tavaszi DLC-t, de azt az egyet nem igazán lehet szerintem elmondani róla hogy nagy kihívást jelentene a játék, persze ez betudható annak is hogy a gameplay annyira gördülékeny volt és az irányítás annyira tökéletes, hogy bármilyen helyzetet meg lehetett ügyesen oldani, azokat a játékokat nem szeretem amik azért nehezek mert szarok. A Gothic 2 nekem kimaradt, de a Te általad leírtak alapján legalább volt benne annyi kihívás mint talán a TES III: Morrowindben, nagyon jó korszak volt az. Ugyanakkor én meg tudom érteni a kauzsár réteget is, akik a meló után csak le szeretnének rogyni a fotelba és tolni valami kikapcsolót, ami kisebb befektetett erő után is ad valami sikerélményt.
35.
35.
Dagetz
erre lehetne felhozni pl a Gothic-ot..ami nagy kedvencem..ott nem volt semmi segítséged..azt kaptad amit az Npc adott..vagy körül írta vagy találtál egy papírt vagy épp egy tárgyat..de nem volt a falra írva nagy betűkkel hogy nyomd meg az m-et jelöld ki ezt és ezt és akkor ide meg ide mész..és nem volt fast travel se..nagy nehezen ha megszerezted a teleport követ akkor tudtál teleportálni..és mini map se volt..ha vettél egy térképet vagy épp kaptál akkor néha elővehetted nagyjából belőni merre is vagy :)de nem egyből a játék elején..meg volt a nehézsége a játéknak de élveztem..apróságok ezek de ezektől voltak jók azok a játékok :) de néha néha azért akad egy-egy játék ami igen jó..pl a Dishonored is..:) nem éppen egy codos vérpistikének való játékok ezek :) és hát nagytöbbsége az agyatlan lövöldözős csak megyek előre és nem gondolkozok csak ölök minél véresebben és brutálisabban típusú játékokat szeretik..és hát mivel erre van igény ilyeneket adnak ki..:/
34.
34.
drat576
mélyebben nem folyok bele a vitába, nekem marhára tetszett a játék, 2-szer már végigjátszottam és már elkezdtem harmadjára is, egyszerűen intenzív és szórakoztató (SZVSZ)
31.
31.
br1Koo
#29: Nyílván azért beszélek régi játékokról, mert volt hozzájuk szerencsém :D Mellesleg én is 21 vagyok, és amellett hogy sok mindent imádok a mai játékokban, amik tényleg jobbá teszik őket, valahogy mindent a szánkba rágnak és pont emiatt veszik el az egész hangulata. Egy farcry trailerben pl jellemzően bemutatnak egy csomó trükköt, hogy mit hogy kell csinálni, meg mire van lehetőséged(nem beszélve arról h általában a játékban is megteszik). Mondjuk tökéletes ellenpélda a dishonored, amiről annyi játékos videó készült, hogy hányféle módon lehet kinyírni az ellenfeleket, hogy elképesztő :D
30.
30.
Jared
20# ott a pont pacsi :-)
29.
29.
Dagetz
Értem a lényeget..de gondolj bele a kiadó helyzetébe..ki adjon egy kisebb rétegnek szánt játékot ami kihívást ad ahogy mondtad és teljesen magára legyen utalva ezzel kockáztatva azt hogy nem biztos hogy eltudja azt adni azoknak akik nem szeretnek sokat agyalni esetleg kisebb kapacitáson pörög az agya és nem érti de játszana vele és ezért nem veszi meg..ez a kiadónak bukás lenne..ezért gondolom kiad egy segítőkészebb majdhogynem egy gombnyomásos játékot amiben nem kell gondolkodnod..de ha engem kérdezel én is arra szavazok hogy kevesebb segítség is elférne egy játékba..:) meg hát nem tudom te hány éves én 21 de tudom hogy a 2ezres évek elején voltak jó játékok..azóta szépen romlanak lefele..és lehet hogy én öregedtem ki és azért van az hogy már nem nyújt akkora kihívást esetleg nem értékelem annyira azokat a játékokat mint azok a srácok akik most 15-16 évesek :)
28.
28.
br1Koo
#20: Azért valamiről ne feletkezzünk már meg: a mai játékok olyan szinten el vannak kurvulva, hogy az valami zseniális. Nem feltétlenül erről a címről beszélek, de ha a rajongók félnek egy ilyen újítástól az bizony azért van, mer mindenhol azt látni, hogy az új játékok szarrá vannak baszva efektekkel, szkriptekkel, ablakokkal, amik elmagyarázzák mit hogyan csinálj, mikor és miért.. A régi játékokban több varázs volt, a felfedezés öröme, ez persze nem azt jelenti, hogy manapság nem készülnek zseniális játékok, de a módszerek manapság nagyon elkényelmesítik a játékosokat. Példának okáért, ha jól emlékszem a morrowindben anno nem voltak nyilacskák a térképen, hogy hova menj, melyik ajtón kell bemenned, kivel kell beszélned, ma meg már a falloutban is ez megy, a skyrimban is, meg anno az obblivionban is.. Ettől még ezek kiváló játékok, de ezek azok amiktől nem is agyalsz mit kéne csinálnod, csak mész és csinálod, ergo elég kevés kihívás van benne. Dobáljatok meg ha rossz volt a példa, de szerintem kifejezi hova akarok kilyukadni..
26.
26.
DevilGamer
#24: +10

Nekem sincs semmi bajom DmC Dante-val, de a játékkal igen. Szerintem megállná a helyét mint valami nulláról indult szériának aminek semmi köze nincs a Devil May Cry-hoz, de így, hogy benne van ez a három szó, na úgy már persze, hogy nem tetszik NEKEM.
23.
23.
aordog
Ez szuper jatek! Kitoltam es minden percet elveztem! A disco-resznel meg a hangulat a tetö fokan volt. Aki mast mond az teved. 13 ora es a secret palyak fele van meg! A bossok kinyirasa meg oltari jo!
21.
21.
Dagetz
ez egy igazán jó játék volt..játszottam egykét DMC-vel még..de egyiket se toltam ki mert valami hiányzott belőle..élveztem hogy kaszabolhatok szépen mutatósan meg minden..de a karakter semmilyen formába sem tetszett..de ez a DMC igen oda tett..egyetlen percig sem untam..röpke két délután alatt kitoltam a játékot..de kínkeservesen hagytam abba..a látvány az valami hihetetlen mód tetszett..a történet pedig egy hentes játékhoz képest bőven eleget nyújtott..a lezárással nem voltam eléggé meg elégedve de ez nem von le semmit abból amit a játék adott..azt szeretném ha a legtöbb újra írt játék vagy folytatás hasonlóan jó lenne :)
20.
20.
shatterhand
Hát én amondó vagyok többet ártanak egy játéknak az elkorcsosult fanoknak nevező őskövületek. 1dolgot értek meg: csalódottak, ha egy új rész nem tetszik nekik és emiatt nem veszik meg. AZt ennyi.
De nekik ez nem elég,mert ahová mennek mindenhová belepiszkítanak és megmagyarázzák a tutit, hogy ez bizony szar lesz. Aztán jönnek a jó tesztek amik persze szolgalelkű tesztelők lehetnek csak. Majd pedálóznak az user ratinggel amit meg jól feltornásztak.
Nem tetszik nekik vmi akkor hagyják a ..csába. Az egész net tele van az ő fröcskölő szarozásukkal. Menjenek vissza az eredetihez, vegyék elő azt. Az első részek is már úgy születtek,hogy volt vmi amiről koppintották és akkor ők voltak akik állták a fröcsögést.

Mindezt öregfejjel mondom. Ami jó az jó. Fa..nak kell mindent mindennel viszonyítani/ hasonlítani ahelyett ,hogy játszanátok.
19.
19.
Dark_Temptation
#13: te most miről is beszélsz? fuss már neki még 1x légyszíves.
16.
16.
Elcijas
Várható volt, hogy sok rajongó nem fogja megvenni. És kérem ez nem azért van, mert az egy sz-r játék, hanem szimplán azért mert mi rajongók nem ebbe a játékba szerettünk bele. Ahogy ti is mondtátok, ez egy reboot, és éppen ezért nem egyként kell együtt kezelni az eredeti szériával, és épp ezért ez a réteg nem kér belőle. Bár én csak a demóval játszottam, és néztem róla jópár reviewet, így elmodva azon kívül, hogy a videójáték ikonokat rombolnak le (és ez tény, még a kedevelői is nehezen szállhatnak vitába) nincs sok baja. Tetszik az új dizájn is, a harcrendszer egyszerűsödött, de olyan nagy bajom nincs vele, és a platform részek is hangulatosnak tűnnek. Majd ha lemegy az ára talán megveszem, de csak azért nem teljes áron, hogy az eredi szériát támogassam.
//ügye mekkora rohadék vagyok, amiért azt a játékot szeretném támogatni azt a játékot gyerekkorom alapját szolgálatta? komolyan azért az új rész védői is olyan b-szemségeket tudnak felhozni, hogy a legszívesebben a fejemet verem a falba :/ //
15.
15.
Ma már divat lett egy-egy játék után a kiadót anyazni. Pl, új cod, rohadt activision...meg ezek a go home capcom kijelentések is tök áazak, főleg hogy utána ugyanúgy több milla codot, fifat vagy akármit eladnak. Azért mert egy új dmc nem úgy teljesít papíron (kit érdekel ha jó játék) azért már rögtön fucking capcom. Mint valami hülye dedosok.
14.
14.
Dercsi
Az előző részekhez nem volt sajnos szerencsém. Így elsőre EZ nagyon jó játéknak tűnik. Ha pedig nem végigrohanok a leggyengébb fokozatban a pályákon, összeszedek mindent, akkor nem 9 óra, hanem annál sokkal több!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...