A múltkori fejlesztői videónál valamivel látványosabb mozgóképet kaptunk az Obsidian Entertainmentnél készült Aliens-szerepjátékról. Tizenhárom perc gameplay látható az Aliens: Crucible-ből.
Az Aliens: Crucible-t még 2006-ban jelentette be a Sega, a fejlesztés viszont csak később kezdődött el, ráadásul viszonylag korán le is állíttatta azt a kiadó. Ennek ellenére az Obsidian Entertainment szerint a szerepjáték majdnem készen volt, mikor megkapta a rossz hírt, hogy mi lett volna belőle, az alábbi videón megcsodálható: tizenhárom percen át mozog az egyik korai változat.
Viszont egyszerűen nem értem, hogy hogyan tudták ennyire elrontani, az egyetlen elképzelhető magyarázat, anélkül hogy belelátnék mi folyt a stúdióban (ahol a játékot készítették), az lehet, hogy szimplán nemtörődöm módon fejlesztették, belesz*rtak a fejlesztésbe.
Az Alien2 hangulatát visszahozni egy játékkal viszonylag egyszerű lett volna, sokkal egyszerűbb mint például az első részét. A "leglustább" módszer ha a dizájner csapat fogja magát és egyszerűen lemásolja a filmet dramaturgiailag. Lém megoldás, viszont nagyszerű játék lett volna.
Leszáll egy kis, cégesekből és szakemberekből álló csapat, megnézni milyen állapotban van a bolygó, lehet e valamit menteni a több száz millió dolláros légkör-átalakítókból, a dögök elkapják őket, a második, immár komolyan felfegyverzett turnusban van a játékos. Leszállnak, ott ragadnak, alienek jönnek, kiderül hogy nem felderíteni jöttek volna, hanem "mintát vinni", alienek megint jönnek, a végcél lenyomni a királynőt és kifüstölni a terepet. Ennyi. Egyszerű másolattörténet, jobb játék lett volna mint a CM.
A CM-et is el kellett volna kaszálnia amikor meglátták, hogy sehogy se áll össze az egész, hogy tele van hibákkal, hogy ocsmány, stb stb. Bár lehet átverték a kiadót a feltúrbózott demóval és azért bólintottak rá, aztán később mikor mentek megnézni, hogy mégis hogy áll a projekt már túl késő volt :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.