A Ubisoft egyik pályatervezőjének önéletrajzából kiderül, hogy a Beyond Good & Evil 2 2007-2011 között "aktív fejlesztési szakaszban" volt, de még nem tudni pontosan, hogy mi történt vele 2011 után.
Michel Ancel még korábban utalt rá, hogy a Beyond Good & Evil 2 munkálatai attól függnek, hogy miként fogadja a közönség a Rayman Originst. A jelek szerint a Ubisoft Montpellier egy ideig félretette a produktumot, hogy aztán a közelmúltban újra nekilásson.
Aggodalomra adhat okot, hogy tegnap felreppent szóbeszédek szerint Ancel úr lába alatt forróvá vált a talaj, és távozásra készül, de ez még korántsem bizonyos. Az viszont már igen, hogy a designer tavaly májusban azt nyilatkozta, hogy a Beyond Good & Evil 2 újra teljes erőbedobással készül - a jelek szerint már a következő generációs platformokra.
Vélhetőleg egy korai változaton munkálkodott a nevezett pályatervező, s azóta koncepciót és platformot váltott a stúdió.
A Kotaku magazin a minap egyenesen a Ubisoft vezérigazgatójánál kérdezett rá a Beyond Good & Evil 2 alakulására. Yves Guillemot nem szolgált részletekkel, csupán annyit árult el, hogy ha új konkrétumokkal tudnak szolgálni, megosztják majd a nagyközönséggel. "Érkezik!" - jelen pillanatban ez a Ubisoft hivatalos állásfoglalása.
Több mint a semmi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.