Deadfall Adventures - Uncharted FPS-ben

  • Írta: fojesz
  • 2013. február 28.
  • Bejelentés
Link másolása
Az egykor Project Adventurer munkacímen futott fejlesztés mára megkapta a végleges elnevezését, sőt megjelenési dátumunk és új előzetesünk is van az Uncharted hangulatát majmoló FPS-ből.

Persze Uncharted-szerű körítés ide vagy oda, az új előzetes utolsó másodpercein elég rendesen lehet érezni, hogy a játékot fejlesztő The Farm 51 korábban a Painkiller-sorozaton is dolgozott. Noha ez a másfél perces trailer még nem mond el semmit,  lesz mit lőni a játékban, ez garantált:

A Deadfall Adventures még tavaly nyáron mutatkozott be Project Adventurer munkacímmel, ahogy akkor is megírtuk, az FPS PC-re és Xbox 360-ra fog megjelenni. A történet szerint 1938-ban járunk, és egy James Lee Quatermain nevű kalandort irányítunk majd, aki elkíséri Jennifer Goodwin amerikai ügynököt Egyiptomba, hogy az megtalálhassa az "Atlantisz szíve" névre hallgató kincset.

A játékot kiadó Nordic Games szerint július 30-ra várható a premier.

23.
23.
kanos005
Csak nekem jutott eszembe a traileről a serius sam? :D
22.
22.
FekaFOB
#19: Igaz, a videoban és artworkökön valóban látható egyiptomi helyszín is, de az amerikai helyszín tűnik a dominánsabbnak.
21.
21.
Kapják be hogy csak pc és xbox360 amúgy...
20.
20.
Raziel88
#19: Ott a pont. Eltévedtek közben... :D
19.
19.
FekaFOB
Mi az hogy a főhős az ügynököt Egyiptomba kíséri, miközben szemmel láthatóan a játék Mezoamerikában játszódik? :)
18.
18.
A túl részletes animáció szerintem elvesz mint hozzáad az élményhez, oké hogy realisztikus, de pl egy painkilleres zúzásnál a valóságban nem hiszem hogy a lábam vagy a karom nézegetném, főleg ha csípőnél tartok egy minigunt, lehet nem is látom csak a csöve végét ha előre nézek.
17.
17.
Dark_Temptation
16.
16.
Dreadlox
Uncharted majmoló? Attól hogy egy kalandozóról szól, attól nem hiszem hogy egyből ezt a játékot kell felemlíteni, ennyi erővel Indiana Jones-t is írhattál volna, annak még nagyobb lett volna az érthetősége
15.
15.
piskóta
#13: szívemből szóltál :)
14.
14.
piskóta
#12: hát igen, a BF 3-ban látszik a lába, viszont más fps-ben nem. viszont amiket én felhoztam azoknak 1 játékon belül kéne lenni és MINDEN fps-ben, ami persze nem oldaná meg a modernkori fps-ek mélyen leledző gondjait, viszont szerintem sokat dobna rajta.
13.
13.
Rakottkrumpli
#10: Értem. Jogos. Rengeteg apró plusszal lehetne feldobni egy játékot. Szerintem sem lenne hülyeség, ha mondjuk mikor fel akarnánk venni egy fegyvert, akkor lehajolna érte a karakter pl. Én amit a legjobban hiányolok az az aktuális helyzethez alkalmazkodó animációk. Pl ha épp egy nyugis helyen vagyunk, akkor leengedett fegyverrel mehessünk, a fegyvert szép lassan tárazza be. A valóságban sem kapkodsz ha nincs okod rá. Tűzharcban meg kapkodva táraznál és gyorsabban is tudnál mozogni az adrenalintól. Egy kavicsot pedig nem átugrani kellene, hanem átemelné a lábát rendesen a karakter, meg hasonlók. Meg lennének nyugis helyzetekben ilyen plusz mozdulatok ,amiket magától csinálna, pl megtörli az arcát, vagy el hesseget egy legyet. Ezek mind fölöslegesnek tűnnek lehet, de ha ott látnád a monitoron sokat dobna az élményen szerintem.
12.
12.
Giggsy
#10: Most nem azért, komolyan, de ezeket amiket felhoztál már jó ideje tudják a játékok. Nézd csak meg pl a Battlefield 3-at, ott még lába is van a karakternek. A modernkori FPS-ekkel a gond jóval mélyebb, mint az, hogy milyen részletesen vannak kidolgozva a karakteranimációk (merthogy azzal pont nincs SEMMI probléma)
11.
11.
jszili32
#10: Amióta bejött a 3D azóta nem nagyon volt fejlődés!
Szerintem ne nagyon számíts fejlődésre, mert manapság nem azon versenyeznek az emberek hogy ki csinál jobb játékot (vagy akármit), hanem azon hogy kinek van több pénze és ez egyre jobban látszik és egyre kiábrándítóbb :(
10.
10.
piskóta
több és részletesebb karakter animáció, érezzem azt, hogy egy "élő" embert irányítok és nem csak két élettelen kart, ami csak újra tárazni képes pl. az ajtót a saját kezemmel nyissam ki vagy akár rúgjam be és ne magától vágódjon ki vagy pl. ellenséget lefegyverző vagy kinyíró mozdulatsorokat és egy csomó minden van még, csak nincs kedvem annyit írni. magyarán "életet" vinni a karakterbe. ebből a szempontból a Mirror's Edge nálam kiemelkedő az fps-ek közt.Példaértékű.
9.
9.
gyerecske
#1: Na de mire gondolsz? :-D
8.
8.
Shannaro
Hopsz kicsit felcsúsztam a kommenttel (sokáig hagytam száradni a cikket kommentelés előtt :D).
"Egyébként egyetértek az 1. kommentelővel..."
7.
7.
Shannaro
Ez a pofa nem rokona véletlen Alain Quatermainnek? Egyébként egyetértek az alattam szólóval. Ha valaki tudna újítani FPS-ben az vagy mindent vinne, vagy semmit, de kísérletezni nem ártana a vérfrissítéssel.
5.
5.
#1: Ja lehetne pl szempillan elo szortuszoatka nezetebol jatszani...
Szerintem ez a legkissebb gond az otlettelenseg mostansag jobban zavar.
2.
2.
danez11
1.
1.
piskóta
nem tudom ki hogy van vele, de szerintem az fps nézetre is már rá férne egy generáció váltás vagy legalábbis némi fejlődés. ne mindig az legyen az összes mozdulatom, hogy újra tárazok. ezt, mint fps fan mondom.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...