A Dragon's Dogma: Dark Arisen játékidejének tetemes részében a Bitterblack Isle földalatti kazamatáiban bolyongunk. Mindennél nagyobb hangsúly lesz a Rift-kristályokon, amikkel nem csupán új csatlósokat toborozhatunk magunk mellé, hanem a tájékozódáshoz elengedhetetlen fényt is ezek jelentik a sötét járatokban.
Ellentétben az alapjátékkal, a Rift-kristályok már nem lesznek ritkák, gyakorta találkozunk velük a Dark Arisenben - sőt mi több, karakterünk fáklyaként is használhatja őket. Összefutunk törött kristályokkal is, amiket aztán megjavíthatunk, és azokon is átléphetünk a Rift-dimenzióba, hogy új követőket szerezzünk.
A fényre igen nagy szükségünk van, elvégre a játék tetemes részében a sötétben botorkálunk, így kiszolgáltatottak vagyunk a lesből támadó, hátborzongató lények ellen. A Rift-kristályokkal megtámogatott fáklyákat az ellenfelek ellen is bevethetjük, elvégre a fény igen nagy kárt okoz bennük.
A Dragon's Dogma masszív bővítménye április végén jelenik meg Xbox 360-ra és PS3-ra, 29,99 eurós áron.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.