A durván egy éve készülő Total War: Arena multiplayer-orientált, free-to-play játék lesz, a fejlesztők belenyúltak a jól ismert Total War-formulába, és az RTS-játékmenetet a MOBA-val vegyítették.
A 10v10 csatákban minden játékos három egységet irányíthat majd csupán, a Creative Assembly vezető dizájnere, James Russel szerint így képez a játék átmenetet a MOBA- és az MMO-címek között.
A játékosok a free-to-play rendszer keretében vásárolhatnak majd felszereléseket maguknak, de természetesen ingyen is kiérdemelhetik azokat. Russel elmondása szerint a nagyobb játékostábor reményében tették le a voksukat a free-to-play üzleti modell mellett.
Érdekesség, hogy a készítők ezúttal nem kötelezték el magukat egyetlen történelmi időszak mellett sem, a játékhoz folyamatosan érkeznek friss tartalmak, amik komplett korszakokat is jelenthetnek.
A játék zárt bétatesztjére a hivatalos weboldalon lehet jelentkezni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.