Call of Duty: Ghosts - az első gameplay trailer

  • Írta: zoenn
  • 2013. május 21.
  • Videó
Link másolása
Az idei Call of Duty az Xbox One bemutatóbuliján lepleződött le. Az Activision Publishing elnöke, Eric Hirshberg mutatta be a Ghosts alcímű epizódot, amit új engine-nel, történettel és többjátékos móddal vérteztek fel.

A Call of Duty: Ghosts történetét a Syrianna írója, Stephen Gaghan vetette papírra, s az új rész még több emberi érzelmet vonultat fel. Amerika megbénult, a hadseregben fejetlenség uralkodik, a Ghosts csapat képviseli az elit harci erőt, akik egy új hatalmas fenyegetéssel néznek szembe.

Érdekesség, hogy osztagunkban egy kutya is szerepel, aki kiszimatolja a robbanóanyagokat és a védi az embereket. A játékmenet is megváltozott, kihajolhatunk a sarkok mögül (végre!), fedezékbe vonulhatunk és így tovább.

A multiplayerben dinamikusan változó térképeket találunk, árvíz boríthatja a területeket, az ajtókat szétlőhetjük, sokkal több lesz az interakció a környezettel, ami akár az ellenség halálához is vezethet. Karakterünket teljesen testre szabhatjuk, tekintettel a sisakra, a ruhára és a páncélra. A játék egyébként a megszokottnak mondható 60 fpssel fut, a nemrégiben bemutatott arcanimációs technológiával is fel lesz vértezve. A Kinect segítségével hangutasításokat adhatunk ki, lesz kooperatív mód és a SmartGlass segítségével egy második képernyőn is nyomulhatunk. Az érkező DLC-k ideiglenesen Xbox-exkluzívak lesznek.

 

 

66.
66.
Avifer
#65: Ezt én értem is, de a pc folyamatosan fejlődik, a konzol meg nem legalábbis nem olyan tempóban, tehát ezen elv szerint ahhoz, hogy a pc következő generációba lépjen hatalmas ugrás kell, úgy mint a konzoloknál a több éves hardverekből próbáltak mindent kihozni, csak már elérték a maximumot, amiből az adódik, hogy bármennyire is akarnák, a hardver már gátat szab, tehát új konzol kell, mostani, új hardverekkel nagyobb számítási teljesítménnyel ... de viszont a pc-nél ez nem így van, mert mint mondtam ott folyamatos a fejlődés, már ha csak pár összehasonlítást megnéztek youtubon vagy saját szemmel, látható a különbség, van amelyik játékban kicsi a különbség pl Cod sorozat, Assassin's Creed sorozat de van amiben nagy pl Bf3 (ezt nem azért írtam hogy valami flamewar vegye kezdetét), Crysis sorozat. Tehát tegyük fel, hogy most kijönne mittudomén directX 15.414162 verzió ami tud valami felettébb érdekeset, amit persze pcbe megveszi hozzá a megfelelő hardvert az ember, már használhatja is konzoloknál meg nagy valószínűséggel a következő generációig várni kell, vagy esetleg míg új konzolt nem adnak ki új hardverekkel.

Összességében a konzolt megveszed és minden játék megy szaggatás nélkül addig míg nem adnak ki új konzolt, a pc meg folyamatos fejlődés miatt (egyébként a folyamatos fejlődést a hardverekre értem) ha valami új megjelenik azon a naptól élvezheti az újat, míg a konzolosoknak várnia kell a következő kiadásik, next gen-ig.

Mint írtam nem akarok flamewart indítani (de gondolom már senki se olvassa ezt a hírt) attól hogy a konzol és pc közötti különbséget írtam le ugyanis mindekettőnek megvan az előnye és hátránya, és semmi esetre sem a két tábor között szándékos ellenségeskedés szítása volt a célom. Ez csak vélemény a next gen-ről.
65.
65.
kanos005
#51: nem akkor az lesz a next gen.addig hívják next genek még fel nem váltja a jelen gent,tehát ha már megjelenik akkor már nem next gen.
64.
64.
NoRush
Őszintén szólva leszarom hogy néz ki. Nem vagyok egy nagy CoD fan, sőt... de ez az a játék, ami ha kell ha nem ki tud kapcsolni agyilag. Megyek, hentelek kicsit a pörgős játékmenettel együtt élve = játszok. Mit akartok ti egy játéktól? Ja hogy egy valódi tank robbantsa ki a házatok oldalát. Akkor semmi, nem szóltam... :)
63.
63.
markoci555
ez a beszéd, nagyon tetszett! kutyusos dolog még jobban feldob, lehet hogy itt egy jó cod végre?
61.
61.
gnossos
Nekem már felfordul a gyomrom a sok modern meg poszt apokaliptikus világban játszódó fps-től. Ugyanazt csinálják mint a korai 2000-es években amikor csak második vh-s fps-ek jöttek a futószalagról. A Black ops részek remek húzások voltak, a hidegháborús korszak jó táptalaj az fps-eknek, de ez volt az egyetlen színfolt, a black ops 2 pedig már félig meddig megint a megszokott kaptafára dolgozott.
Annyi de annyi korszak van amit fel lehetne dolgozni ilyen cod mesélős stílusban, miért kell az agyonhasznált környezetet erőltetni nem értem.. A modern warfare részek, battlefield- medal of honor- crysis utolsó részei stb mind mind egy sémára hajaznak.
Ott van mondjuk az első világháború amihez alig szagolt hozzá egy-két jelentéktelen fejlesztő, pedig van benne potenciál és merem állítani több dráma mint amennyit ebbe a Ghostba valaha is bele tudnak préselni. Vagy sokkal korábbi témák mint pl az amerikai polgárháború. Sokat ki lehetne hozni abból is, de gondolom fantáziájuk nincs hozzá.. Vagy attól félnek, hogy géppityuhoz szokott vérpistiknek nem jönne be olyan fegyver amivel célozni is kell?
De elvontabb témák is életképesek mint pl a Francia idegenlégió vagy a polgári forradalmak városi és vidéki hadszínterei.. Csak ott nem lennének amerikaiak, azt pedig nem bírnánk ki, hogy ne az ő oldalukon harcoljunk xD
60.
60.
Kougat
#41: Tényleg? Én nem emlékszem rá, mert már rég volt.
59.
59.
bodortamas1
Hát ez egyre jobb!!!!!!!
58.
58.
Dreadlox
#47: annyi hozzáfűzés hogy ezt úgy hirdették hogy új engine, amiből semmi sem látszik, nem akarok vitát szítani de a bf4 mutatott olyat is amitől leesett az állunk, legalább is jobban mutatott mint a cod új része, és számomra a cod a 4. résszel lezárult, mivel semmit se tudtak felmutatni az elmult évbe amiért ráfanyalodjak az új játékokra, minden "újítás" vagy fölöslegesnek véltem, vagy nagyon gyengének. Mindenesetre IRL gameplay-t még megvárom mielött végleges véleményt nyílvánítok, de ez a trailer botányos így 2013-ban
57.
57.
Dreadlox
dejó gayboyra is jön call of duty: ghost....váááárjunk ez a nagygépes trailer?... ohh
54.
54.
Stranger
#36: Tényleg érdekes, de azért lehet látni h nem a legjobb minőségű kép a bal oldali... de a jobb oldali sem. Éljen a minőségi képszerkesztés.
53.
53.
Rakottkrumpli
#52: Attól függ mennyire lehet tuningolni a motort. El lehet simán 4-5 évig javítgatni, hogy szinten legyen, főleg a mostani fejlődést nézve... De ha mégsem, akkor lesz egy fps, ami nem néz ki olyan szarul de nem is kell hozzá reaktor. Szerintem szép az. Plusz-úgy látszik a játékélményen is akarnak változtatni pozitív irányba. Rühellem az ektivízsünt, de most szerintem oda tették magukat. Semmi oka nem lehet senkinek rinyálni, csak az ilyen doomsday fajta, "nekem semmi sem teccik, mert én aztán tudom ,hogy mi a jó" muksóknak jár a szájuk...
52.
52.
Grabowsky30+
Nem rossz, igazából így kéne már kinéznie egy pár éve! Egy problémám van vele gondolom erre az engine-re tervezik a következő részeket is kiadni mondjuk 3-4et minimum. Sajnos pár év múlva ezzel ugyan az lesz a helyzet, mint az előző részekkel, elavult lesz! Magyarul most hozzák az elvárt szintet minden extra nélkül, de nincs az a lehasalok tőle technikai újítás! Őszinte legyek eddig egyik konzol sem győzött meg, hogy nekem a megjelenés pillanatában 2kilóért next gen konzolt kéne vennem!
51.
51.
Avifer
ha most next gen korát éljük, akkor a következő mi lesz next next gen?
50.
50.
Gamer70
#47: Igazad van én is így látom!
49.
49.
JackBauer
#47: az a gond, hogy sok currentgenes játék hozza ezt a grafikai szonvonalat és ennél többet várnának a nextgentől a 60FPS ellenére is, szerintem ez kevés
48.
48.
leviske
Nagyon szép a környezet. A sztori kicsit klisé szagú, de ez legyen a legnagyobb gondja. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e multis pálya félig, vagy egészen víz alatt. :D
47.
47.
aordog
Nekem fogalmam nincs, hogy egyesek mit néznek, de ez így elsöre nagyon kemêny!
A rengeteg morgos embert leültetném egy gép elé, hogy akkor prezentälja, hogy szerinte egy ilyen game- nek, hogy kellene kinéznie!
Egy päran nem tudjäk, hogy egy ekkora jätéknäl mennyi munka van mögötte...
Az ilyen embereket, ha lenne egy idögép, akkor berepíteném, mondjuk 15-20 évre ezelöttre, hogy legyen valami fogalma a jätékok fogalmärol!
A jäték kaphat majd negatìv értékelést, olyan negatív emberektöl, mint amilyenek Ti vagytok!
Nem vagyok COD fan- ez minden jätéknäl jelen van! Sokan elégedetlenek vagytok az életben és sajnos nehezen tudtok elörébb jutni! A negatív kivetülésetek itt mutatkozik meg, illetve a többségnek ezek a jätékok nem elérhetöek!
Akinek van pênze ezt beszerezni az nem negatívan äll hozzä, mert én hibät nem lätok benne, de szerintem sokan nem!
Ha meg ez a stílus nem érdekel, akkor lépj toväbb!
46.
46.
Donpedro
Mindenki jól nézze meg, mert ez lesz a köv. 5 évben a codok motorja :)
44.
44.
Pharaoh
Na meg itt van ez a felesleges hasonlítgatás, ami csak feszültséggenerálásra jó (ya és demo meg trailer összehasonlítás, grat):

http://www.gametrailers.com/videos/zknc1a/call-of-duty--ghosts-ghosts-vs-battlefield-4-graphics-comparison

Egyszerűen, nem kell meggyőznünk egymást, az amúgy is személyfüggő ízlésünkről! (Én is látom és el is ismerem, hogy gyönyörű [és gyönyörűbb] lesz a BF4, de a Crysis 3-is az volt, aztán a Bioshock: Infinite meg a Metro: Last Light odaverte! Várjuk meg a megjelenést és mindenki azt választ ami tetszik!)
43.
43.
HerodPK
#42: Szóval te magad állítod hogy önmagához képes is soványka fejlődés:) nem haterkedni jöttem voltak CoD ok amiket szerettem , VOLTAK!
De ezt látva igazad van sokkal élesebb lett és kidolgozottabb, ami persze engem nem győz meg ezt látva csak egy újabb élménytelen effect mozit látok lemezen árusítva.
Várom az E3 és azt hogy a DICE mivel kápráztat el!
42.
42.
Pharaoh
Na megpróbálom összeszedni a véleményem!

Next gen-hez képest ez a változás sovány, bár ez várható volt (főleg egy olyan címnél, ami évről-évre, lépésről-lépésre fejleszti a saját motorjának képességeit, s ezáltal a megjelenítés színvonala is csak lassan emelkedik!

Másfelől, EZ EGY COD, ÚJ ENGINE-EL! Észre kell venni, azt a 20-30%-nyi fejlődést, az elődökhöz képest (pre-alpha állapotban)! A textúrák élesebbek, a felületek részletesebben ki vannak dolgozva (DX11 tesselation), dinamic light effects, interactive smoke (úgyhogy lehet, hogy Physx vagy integrált fizika is lesz), GPU particles ( a leomló templomnál) stb.! És bár a LÁTVÁNY (nem a grafika) a már bejáratott, vizualitásért felelős szakembereknek köszönhetően nagyon hasonlít az MW sorozatban megszokotthoz, a fejlődés szemmel látható! Viszont azt vettem észre, hogy a BF3 felé mozdult a felfogás! Eddig bátor színkezelés és dús pályaberendezés jellemezte a CoD címeket, erre itt ráállnak a vakító fényeffektekre, a fakó színekre a "realisztikusabb" élmény érdekében (kivétel ez alól a dzsungel és a víz alatti pálya)! Ez nem tetszett! Nekem egyébként már az első BO grafikai szintje is megfelelne, csak a sztori, az élmény és a tálalás legyen zsír, ahogy eddig megszoktuk (én egyébként inkább Treyarch párti vagyok, de ez így első blikkre azért hozza az MW-ktől, eddig látott teljesítményt)!

A CoD név viszont mostanában már divatfikázás tárgya lett, sőt negatív jelzőként, szinte mindegyik játékhír kommentjei között olvasni lehet(, írják ezt sokszor olyanok, akik SAJÁT bevallásuk szerint az utóbbi részeket nem is tolták, mert szarok)! Úgy látom már itt is elkezdődött, de remélem hamarosan be is fejeződik az egész flamewar meg haterkedés! Vannak akik már most befostak, vannak akik már temetik a Ghost-ot, vannak akiknek ennyi újjítás sem elég, vannak akiknek már ez is sok, de egy a lényeg: ha érdekel, figyelemmel követed, ha nem akkor meg nem kell ide jönni, hiszen annyi zseniális alkotás jött ki eddig és 2013. még tele lesz jobbnál-jobb game-ekkel, úgyhogy lehet azokat tolni, mindenféle rosszindulat nélkül!

Egyébként a fanok (én is szeretem, de nem elvakultan) örülhettek, hiszen eddig nem ez volt a jellemző az Acti'-ra, hogy ekkora adag gameplay és háttéranyagot mutasson ebben a fázisban (a teaser után egy kevesebb, mint egy perces trailer szokott jönni, összevágott, túlpörgetett jelenetekkel)!

Én várom az E3-at (nem csak emiatt) és a további fejleményeket!
41.
41.
simon 555
#40: És nem csak akárhogy hasonlították, azt mondták, hogy az a jelenlegi generáció csúcsa és úgy hasonlították hozzá, hogy ahhoz képest milyen szép:D
De egyébként COD-ban is volt már kihajolás. Az 4. részben legalábbis még volt.
40.
40.
Belerofon
#39: ..Hát szerintem azért a CoD-hoz képest ezek a változások azért merőben újnak minősülnek..:DAzért majdnem gyomorgörcsöt kaptam,mikor ezt az új CoD-ot a modern warfare-hoz hasonlították grafikailag,hogy viszonyítsák a fejlődést..Hát könyörgöm,az a grafikus motor amivel készült a CoD MW széria,már évek óta elavult.::D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...