A pokol szörnyeit egyszerre négyen is gyilkolhatjuk, változatos eszközökkel. Akár a fém erejében bízva kaszabolhatunk, netán tűzlabdákat eregethetünk, vagy lopakodva, hátulról végezve az élőholtakat. A középkori Dead Island korántsem olyan sandbox cím, mint az elődje. Habár lineárisan haladunk előre, legalább tágas pályákat kapunk.
A Game Master-rendszert a papíralapú szerepjátékok ihlették. A Hellraid minden egyes végigjátszása teljesen új élményt kínál. Mások lesznek a kihívások, a jutalmak, a küldetések, az ellenség száma, típusa és elhelyezkedése is. A megszerezhető kincsek hollétéről már nem is beszélve.
A Hellraid idén jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Érdekel.
Ez annyit tesz, hogy a pálya lényegében marad ugyanolyan, csak a content változik (aminek sok értelmét nem látom), vagy maga a pálya alakja is változik?
Véletlenszerű pályákon bírnám, az megdobná rendesen :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.