Forrnak az események a Blizzard next-gen MMO-jával kapcsolatban. Nem szokatlan dolog a csapat életében, hogy sutba dobják a korábbi terveiket és teljesen új irányba mennek el a készülő alkotásuk kapcsán. Pontosan ez történt a Titan munkacímen futó MMO-jukkal.
A Venturebeat értesülései szerint a Blizzard jelentősen csökkentette a Titánon dolgozó csapat létszámát: száz fejlesztőről alig harmincra, a fennmaradó maroknyi szakember feladata lesz az MMO fejlesztése, gyakorlatilag a nulláról kezdve. Nem kevés ez egy picit?
A Blizzard később a Polygon magazinnak megerősítette, hogy alkotásuk fejlesztése "drámai változáson" megy át. "A fejlesztés mindig is egy nagyon iteratív folyamat, ez alól a bejelentésre váró MMO-nk sem kivétel" - fogalmazott a Blizzard képviselője.
Elérkezett az a pont, amikor egy markáns design- és technológiai váltás lépett életbe. Az átcsoportosított munkaerő más projektekben segédkezhet, míg a központi csapat az új technológiával és eszközökkel foglalkozik továbbra is.
Egy korábban kiszivárgott megjelenési ütemterv 2014-re datálta a Titan startját, ám a mostani változások miatt 2016-nál hamarabb ne várjuk a játékot. A Blizzard mélyen hallgat a hivatalos dátumról.
Emellett tényleg viccesen hangzik az, hogy 30-ra csökkentették a létszámot 100-ról.
2014 mondjuk valóban elég korai időpontnak hangzik egy teljesen új MMO számára, főleg a Blizzard esetében :) Arra viszont kíváncsi leszek, mivel fognak előrukkolni.
Ha 2016-nál hamarabb nem fog kijönni, akkor elég sok bőrt le fognak húzni még a WoW-ról.
De azért 30 ember a nulláról 3 év alatt kíváncsi vagyok milyen forradalmi "tripla-A"-s mmo-t tud összebarkácsolni. Lesz ebből még 2020-as release date is..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.