Ma újabb bejelentésre került sor, ezúttal az Ashes: Two Worlds Collide érte meg a hivatalos prezentációt - lássuk milyen játékról is van szó...
Ma újabb bejelentésre került sor, ezúttal az Ashes: Two Worlds Collide érte meg a hivatalos prezentációt - lássuk milyen játékról is van szó...
Egy singleplayer szerepjátékról van szó, mely nem sorolható a hack 'n' slash kategóriába, inkább a Zelda programokhoz hasonlítható. A játék érdekes fícsörökkel kecsegtet számunkra, bár a képeken megcsodálható kinézet és a nagy ígéretek véleményem szerint nem számítanak elég jó teljesítménynek a mai játékvilágban - no de beszélek én össze-vissza, nézzünk szembe a tényekkel.
Az NPC-k nem állnak majd egy helyben, élik életüket, dolgoznak munkahelyeiken, sétálgatnak, ebédelnek, alszanak, tehát teljesen önállóak lesznek. Mikor létrehozod saját játékodat, nemcsak névvel és egyéb tulajdonságokkal ruházhatod fel a party tagjait, hanem magatartásuknak megfelelően ranggal láthatod el őket. Nem lesznek scriptelt NPC-k se, minden véletlenszerűen lesz generálva a játékban! Véletlen nevek, véletlen feladatok, véletlen párbeszédek - ez már felettébb érdekesnek hangzik! Akik esetleg Fable módra a rossz oldalt képviselnék, hát tegyék ezt: a városok őrei izgalmas hajszába kezdenek, amint meglátnak, a kereskedők sem fognak árút cserélni velünk - sőt, fejvadászok áldozatai is lehetünk, ha nem figyelünk. Minden üzletben, műhelyben csak limitált példányban tudnak nékünk árút adni: időnként várni kell az új készlet elkészültéig, megérkezéséig. A harcokról annyit érdemes tudni, hogy ugyan valós idejű, de körökre osztott csatározások részesei lehetünk majd. A játékban vásárolhatunk házakat, tornyokat - e helyeken pihenhetünk meg.
Az egyelőre két főből álló fejlesztőgárda még olyan dolgokat ígér, mint a hatalmas világ, napszakok váltakozása, változó időjárás, valamint azt, hogy a játék messzemenően interaktív lesz. Hmmm... Meglátjuk - 2006/2007 fordulóján...
Egy singleplayer szerepjátékról van szó, mely nem sorolható a hack 'n' slash kategóriába, inkább a Zelda programokhoz hasonlítható. A játék érdekes fícsörökkel kecsegtet számunkra, bár a képeken megcsodálható kinézet és a nagy ígéretek véleményem szerint nem számítanak elég jó teljesítménynek a mai játékvilágban - no de beszélek én össze-vissza, nézzünk szembe a tényekkel.
Az NPC-k nem állnak majd egy helyben, élik életüket, dolgoznak munkahelyeiken, sétálgatnak, ebédelnek, alszanak, tehát teljesen önállóak lesznek. Mikor létrehozod saját játékodat, nemcsak névvel és egyéb tulajdonságokkal ruházhatod fel a party tagjait, hanem magatartásuknak megfelelően ranggal láthatod el őket. Nem lesznek scriptelt NPC-k se, minden véletlenszerűen lesz generálva a játékban! Véletlen nevek, véletlen feladatok, véletlen párbeszédek - ez már felettébb érdekesnek hangzik! Akik esetleg Fable módra a rossz oldalt képviselnék, hát tegyék ezt: a városok őrei izgalmas hajszába kezdenek, amint meglátnak, a kereskedők sem fognak árút cserélni velünk - sőt, fejvadászok áldozatai is lehetünk, ha nem figyelünk. Minden üzletben, műhelyben csak limitált példányban tudnak nékünk árút adni: időnként várni kell az új készlet elkészültéig, megérkezéséig. A harcokról annyit érdemes tudni, hogy ugyan valós idejű, de körökre osztott csatározások részesei lehetünk majd. A játékban vásárolhatunk házakat, tornyokat - e helyeken pihenhetünk meg.
Az egyelőre két főből álló fejlesztőgárda még olyan dolgokat ígér, mint a hatalmas világ, napszakok váltakozása, változó időjárás, valamint azt, hogy a játék messzemenően interaktív lesz. Hmmm... Meglátjuk - 2006/2007 fordulóján...
nekem is lenne egy-két ötletem egy újrával kapcsolatban egy kicsit más irányba kalandozva... szerintem ez egy borzasztóan jól eltalált cím.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.