E3 2013: Titanfall - íme, a Respawn játéka

  • Írta: zoenn
  • 2013. június 6.
  • Bejelentés
Link másolása
Idő előtt kiszivárgott a Game Informer következő számának címlapja, amely a Respawn Entertainment várva-várt első játékát mutatja be. A hivatalos bejelentés az E3-on lesz, de az első kép mellett néhány infóval is szolgálhatunk.

A NeoGAF leleményes fórumozóinak hála kiszivárgott a Game Informer következő számának borítója, így már tudjuk, hogy a Respawn Entertainment debütáló játéka Titanfall címre hallgat.

A fejlesztők 2010-ben alakultak Vince Zampella és Jason West jóvoltából, akik botrányos körülmények között hagyták el az Infinity Wardot a Call of Duty: Modern Warfare 2 befejezése után. West nemrégiben felhagyott a játékfejlesztéssel. A csapat egy szigorúan titkos projekten dolgozott az EA égisze alatt, a mai napon pedig végre lehullt a lepel.

A Titanfall hivatalos műfaja: "futurisztikus, multiplayer-központú, online shooter", amely megerősíti a korábbi híreszteléseinket. Hatalmas mechák ellen küzdünk a játékban, ők lennének a Titánok. A "Dávidok és Góliátok" harcát mutatja be a produktum, amely folyamatos online jelenlétet követel meg a futtatáshoz, lesz többjátékos kampány, hagyományos multi és egyjátékos mód is. A Földön és más bolygókon folyik a csata az erőforrások birtoklásáért.

A Dávidok erősen felfegyverkezett gyalogos katonák, míg a Góliátok óriási exoskeleton lépegető robotok, emberi irányítással. Annak érdekében, hogy az akció kiegyensúlyozott legyen, limitált számú mech vehet részt a küzdelmekben.

A Titanfall Xbox One-ra, Xbox 360-ra és PC-re érkezik 2014 tavaszán, nincs tervben a playstationös, vagy a Wii U-s változat.

Az Xbox 360-as verziót egy másik, egyelőre ismeretlen csapat kalapálja. Habár kezdetben az volt a cél, hogy a jelenlegi masinákra készül a játék, hamar rájöttek arra, hogy nem mindent tudnak úgy futtatni, ahogy szeretnének. Szerencsére a Microsoft személyében ideális partnerre találtak. A Titanfall kihasználja a felhős mentést a dedikált szerverek esetében, valamint a fizika és a M.I. számítására.

A katonákat és a mechákat belső nézetből irányítjuk, lesznek női és férfi bakák is. Rendkívül mozgékonyak leszünk, futhatunk a falakon is és nagyokat szökdécselhetünk. Ami a fegyverfelhozatalt illeti: lesz pisztolyunk, rohampuskánk, rakétavetőnk a Titánok ellen és késünk is. A térképeken találunk M.I. által irányított ellenséget is. A nehézség barátságosabb lesz, mint a CoD-é, az újoncok számára is ajánlott. A harcok során fejlődhetünk is.

A látványért a Source Engine jelentősen átalakított verziója felel, amely 60 fpssel szalad. A hangulat terén a District 9 és a Blade Runner című film ugorhat be. A multiban olyan emlékezetes pillanatokat élhetünk át, amik a single játékokra jellemző. A narratíva a Left 4 Deadben látott megoldásra hasonlít.

A Respawn ígérete szerint a jövőheti E3-on többet megtudunk majd a játékról. Csekkold majd a Microsoft és/vagy az EA konferenciáját!

15.
15.
azért egy ilyen tribes szerű zuzdat illett volna multiplatformra hegeszteni. elmentek ugyan az activision alól, de úgy látom az xbox preferalasa megmaradt náluk...kár érte.
12.
12.
ikaralyos01
Source engine? Van mit rajta alakítani.. :)
11.
11.
DzsungelCsirke
#8: A Call of Duty a 2. rész óta multiközpontú, mégis mit vártál? :D
10.
10.
Split
exosekelton helyett exoskeleton - de elnézzük, mert nem magyar szóról van szó... :D
8.
8.
kirschakos
Már megint multiplayer? :S
7.
7.
zoenn
Bővebb részletekkel frissítettük a hírt.
6.
6.
JackBauer
#5: tudom, pont ez volt a cél
5.
5.
lesik20
#4: Vicces sem voltál, eredetesi sem
4.
4.
JackBauer
nekem már megvan, most játszom ps4-el XDDDD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...