A NeoGAF leleményes fórumozóinak hála kiszivárgott a Game Informer következő számának borítója, így már tudjuk, hogy a Respawn Entertainment debütáló játéka Titanfall címre hallgat.
A fejlesztők 2010-ben alakultak Vince Zampella és Jason West jóvoltából, akik botrányos körülmények között hagyták el az Infinity Wardot a Call of Duty: Modern Warfare 2 befejezése után. West nemrégiben felhagyott a játékfejlesztéssel. A csapat egy szigorúan titkos projekten dolgozott az EA égisze alatt, a mai napon pedig végre lehullt a lepel.
A Titanfall hivatalos műfaja: "futurisztikus, multiplayer-központú, online shooter", amely megerősíti a korábbi híreszteléseinket. Hatalmas mechák ellen küzdünk a játékban, ők lennének a Titánok. A "Dávidok és Góliátok" harcát mutatja be a produktum, amely folyamatos online jelenlétet követel meg a futtatáshoz, lesz többjátékos kampány, hagyományos multi és egyjátékos mód is. A Földön és más bolygókon folyik a csata az erőforrások birtoklásáért.
A Dávidok erősen felfegyverkezett gyalogos katonák, míg a Góliátok óriási exoskeleton lépegető robotok, emberi irányítással. Annak érdekében, hogy az akció kiegyensúlyozott legyen, limitált számú mech vehet részt a küzdelmekben.
A Titanfall Xbox One-ra, Xbox 360-ra és PC-re érkezik 2014 tavaszán, nincs tervben a playstationös, vagy a Wii U-s változat.
Az Xbox 360-as verziót egy másik, egyelőre ismeretlen csapat kalapálja. Habár kezdetben az volt a cél, hogy a jelenlegi masinákra készül a játék, hamar rájöttek arra, hogy nem mindent tudnak úgy futtatni, ahogy szeretnének. Szerencsére a Microsoft személyében ideális partnerre találtak. A Titanfall kihasználja a felhős mentést a dedikált szerverek esetében, valamint a fizika és a M.I. számítására.
A katonákat és a mechákat belső nézetből irányítjuk, lesznek női és férfi bakák is. Rendkívül mozgékonyak leszünk, futhatunk a falakon is és nagyokat szökdécselhetünk. Ami a fegyverfelhozatalt illeti: lesz pisztolyunk, rohampuskánk, rakétavetőnk a Titánok ellen és késünk is. A térképeken találunk M.I. által irányított ellenséget is. A nehézség barátságosabb lesz, mint a CoD-é, az újoncok számára is ajánlott. A harcok során fejlődhetünk is.
A látványért a Source Engine jelentősen átalakított verziója felel, amely 60 fpssel szalad. A hangulat terén a District 9 és a Blade Runner című film ugorhat be. A multiban olyan emlékezetes pillanatokat élhetünk át, amik a single játékokra jellemző. A narratíva a Left 4 Deadben látott megoldásra hasonlít.
A Respawn ígérete szerint a jövőheti E3-on többet megtudunk majd a játékról. Csekkold majd a Microsoft és/vagy az EA konferenciáját!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.