Az alábbiakban megcsodálhatjuk, hogy az Activision milyen látvánnyal készül a következő generációra. A Call of Duty: Ghosts dzsungeles pályáit vehetjük most górcső alá, a fejlesztők olyan hangzatos szakkifejezésekkel dobálóznak, mint a displacement mapping, amely a nagyfelbontású geometriáért felel, illetve a Sub D, amelynek a tökéletes görbe alakzatokat köszönhetjük.
A korábbi IW Engine egy jelentősen továbbfejlesztett változatáról van szó, amely már olyan részletek megjelenítésére képes, mint a hegek a kézfejen, kopások a fegyveren - mindezt élethűbb fényeffektek mellett. Olyan régóta várt extrák kerültek bele a motorba, mint a HDR, a volumetric lighting és a valós idejű ADSR. Tobzódjatok a next-gen látványvilág részletein!
Aki gameplayben reménykedett, ide kattintson.
Na ne vicceljünk itt..egy komplett új gép kellene egy nextgenhez..
A Crysis sem nextgen...Attol hogy szép...csak úgy szép..
Bár nekem a gameplay is tetszik.
Arra azért tényleg kíváncsi vagyok ,mit fognak produkálni az"igazi" next motorok( pár év múlva )!? : )
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.