Egy adósságunkat törlesztjük: most megnézhetitek a Beyond: Two Souls kiállított demójának felvételét, amely egy sivatagi helyszínen teszik próbára Jodie Holmes spirituális és fizikai erejét. A látottak meggyőzőek.
Vajon hol van a határ a filmek és a videojátékok között? Létezik-e egyáltalán határ? Ha Quantic Dream munkásságát nézzük hirtelen nem is tudunk különbséget tenni. Való igaz, az interaktív művészet új értelmet nyer a Beyond: Two Soulsszal. Csekkoljuk le a jó hosszú gameplayt, kezdve egy kis éjszakai lopakodással, majd egy megható gyereköleléssel. A játék október 8-án jelenik meg PS3-ra.
#20: Az a bajom, hogy én eddig úgy tekintettem erre, mint egy Interaktív film, ez a videó viszont egy videojátékot mutatott: lopakodással, mászkálással, lövöldözéssel. Persze, nem lehet az egész játék egy hatalmas QTE, de a Heavy Rain-ben, ahogy én látom, sokkal jobban oldották meg az arányokat. Ettől függetlenül a jobb kislábujjamat rá merném tenni, hogy hattttalmas siker lesz, és nem véletlenül: pörgős jelenetek, jó sztori, a túlságosan is sok lassítás ellenére is izgalmas akciók és nem utolsó sorban az elmúlt időszak egyik legszimpatikusabb főszereplője.
Viszont ez nem az az ösvény, amit a Heavy Rain próbált kitaposni – ez valszeg azért van, mert azért a HR erősen rétegjáték lett, és mint tudjuk, mindenki pénzből él, a tömegeknek meg eksön kell.
Most akkor ez miatt a játék miatt legyek én is
gémer?????????????
Na neeeeeeee!!!!
Vagy mégis?
Nagyon tetszik, túlzottan is.
Figyelemmel kísérve ezt a játékot,biztos vagyok benne hogy le fog esni az állunk az egész láttán!
Gyerekkorától(nem tudom pontosan hány éves kortól) felnőttkoráig(ezt sem tudom pontosan, de 15 év lesz szal lehet találgatni).
Nyilván nem lehetett 15 évig ugyan az a játékban. Sok mindenen ment keresztül.
Az előző videó – a hobókkal, gitározással, hóeséssel – tökéletes volt. Nem is értem, hogy lehet, hogy az és ez a videó ugyan abból a játékból van.
Ami – nekem – itt nem tetszik, és szerintem nem illik az „Interaktív művészet/film” kategóriába, az a túl sok akció, a sok slow motion, a kameraállások valamint – bármennyire hülyén hangzik – ehhez a műfajhoz nem kellenének ekkora terek.
Biztos, hogy nagy siker lesz, de ez a videó alapján ez – szerintem - nem „Interaktív művészet”, nem sikerült továbbfejleszteni a Heavy Raint.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Egyik legjobban várt játék számomra,és nagy a kísértés hogy megnézzem,
de nem fogom!
Mégcsak bele sem nézek..húzzok is innen!!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.