Csütörtökön a Sony PS4-es bulit tartott Londonban, ahol új jelenteteket mutattak be az Evolution Software közösségi élményre törekvő autós címéből, a DriveClubból. Tengerparti útszakaszon folyik a száguldás.
A CVG jóvoltából egy négyperces sekikem felvételre tettünk szert a DriveClubról. A next-gen grafika tényleg fenomenális, érdemes lesz várni a PS4 nyitócímét, amely ingyenes lesz minden PS Plus-tag számára.
Elvileg kicsit meg lesz vágva.
A maximális 55-ből!
(Ő meg a csapata...)
Én csak azt mondom, hogy amit a kolléga mond az már túlzás. Igen, nem kőkemény szimulátor, de azért mégiscsak versenyzőket neveltek ki vele akik sikereket értek el.
Ahogy p3ti mondja, a vezetéshez érzék kell. Ahhoz, hogy a GT Academyn bekerülj a Top 10-be tudni kell valamit, és nem csak kockának lenne. Aki be tud kerülni abban benne van az adottság ami kell a versenyzéshez és ha bejut akkor meg fogja állni a helyét igazi autóban is, mert ha nem is fullrealhardcore, de ott van a nagyok közt.
Ezt kifelejtettem.
A GT nem egy vér profi szimulátor - tény. Valószínűleg a "kockák" java része ki is hullana egy élő versenyen, hisz ahhoz nem csak a kormányt kell fogni, hanem kőkemény fizikum is szükséges hozzá. Viszont a GT megteremtette azokat az alapokat, amikkel ki tudják szűrni hogy ki tud vezetni, és kicsoda nem. Most nem kezdek fel felsorolni autótípusokat, mert teljesen mind1 milyen gép van alattad, ha érzed azt, amit a profi versenyzők is éreznek. Igen, ez egy érzék, ez egy adottság, tehetség - k*rvára mind1 minek hívjuk - lényeg hogy tudod mit kell csinálj a pályán. Ezt nem tudod megtanulni, nem tudod bemagolni. Érzék.
Pontosan ezért rendezik a Gran Turismo időversenyeket is, és pontosan ezért hívják meg a legjobbakat a rendezvényekre. Hisz, aki a GTben jó, abban benne van a vezetési érzék is. Itt nem arra gondolok hogy sikeresen végig mész az adott pályán, hanem hogy a világ ranglistán benne vagy a top 5ben.
Jó múltkor a NISSAN szponzorálta a GT academyt, ahol kőkemény fizikális tesztek után csupán 1-2 ember vehetett részt rendes versenyeken is.
Oké, nem kőkemény szimulátor a GT, viszont messze nem olyan szar mint ahogy itt egyesek beállítják.
Gondolkozz már mielőtt pofázol
És nem, nem fosná magát szarrá.
"Jamaucsi Kazunori egy interjúban elárulta, hogy a játék fejlesztése 1992 második felében kezdődött el. Hozzátette: akkoriban más idők jártak, mindössze 15 emberrel dolgozott együtt.[4] A kérdésre, miszerint milyen nehéz volt a munka így válaszolt: "Öt évig tartott. Öt éven keresztül nem láttuk a végét. Munkával keltem és feküdtem le. Amikor hideg lett, akkor tudtam meg a tél megérkeztét. Egy évben körülbelül 4 napot voltam otthon"
Csak "Janiccar" trollkodik itt zéró ésszerűtlen érvekkel...
Szóval miről is beszélünk?
Igen, nem annyira "élethű" mint az LFS vagy akármi, de attól még szimulátor a GT.
Legalább néz utána mi is az a GT Academy. Az első fele játék, aztán akik a legjobbak közt vannak mennek Silverstoneba ahol már igazi kocsikkal mennek.
Tavaly vagy tavaly előtt volt kint egy Magyar is. Ha beírod googleba megtalálod a beszámolóját mi volt.
Na meg akik megnyerték azok sem csak dícséretet kaptak hanem mentek LeMansra Nissannal.
Aki nyert utoljára 4. helyezést ért el.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.