Patrice Désilets a spanyol Gamereactornak adott interjújában kifejtette, hogy az 1666 munkacímen futó játékuk egy Assassin's Creed-kaliberű, teljesen új frencsájz első darabja lett volna a Ubisoftnál, Az fejlesztés elő évében az volt a terv, hogy csapatot építenek, tanulmányozzák a történelmi korszakot.
Désilets szerint a fejlesztés lényegi része csak azután kezdődött volna, amikor a munkálatokat leállították, a tervezés középpontjában a mechanika és a játékmenet állt.
A kardozós, ugrándozós címek, illetve a shooterek mechanikája már lerágott csontnak számít, a srácok valami mással kísérleteztek, ki szerették volna tolni a határokat. Az 1666 Amszterdamban játszódott volna. Egy kis iránymutatással kedveskedett:
"Rembradt még élt 1666-ban, 1696-ban halt meg. Fogtam a leghíresebb festményeit, a The Philosophert és a design dokumentumok közé raktam." - nagyjából el lehet képzelni az ihletforrást és a játékot körülölelő hangulatot.
Miután a THQ Montreal a Ubisoft kezébe került, Désilets újra lapátra került, míg a játék jogai a kiadónál maradtak. A designer a mai napig harcol az 1666 jogaiért. Tényleg ez lett volna az új Assassin's Creed? Talán még jó is kisülhet belőle, várjuk a fejleményeket.
-.-"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.