Ahogy arról mi is megemlékeztünk, a Ryse: Son of Rome E3-on kiállított demóját számos negatív vélemény illette. Elsősorban a kötött játékmenetbe és a QTE-szegmensek túlzásba vitele miatt támadták a programot. A Siliconerának a Crytek producere, Michael Read elmondta, hogy a végleges játékban több nehézségi fokozat lesz, köztük a Nightmare is, ahol már kellően meg fogunk izzadni.
A nehézségek közti különbségek jól észrevehetőek lesznek abban, hogy mekkora sérülést okoznak az ellenségek, mennyire pontosak a támadások és a blokkolások. Nem beszélve a kivégzésekről sem, ahol az igazán vehemensek bemagolhatják a mozdulatsorokat.
A Crytek szerint ha az E3-as demóban minden funkció működött volna, akkor a játék mechanikájából kifolyólag "szörnyű" élményben lett volna részük a látogatóknak, éppen ezért egyszerűsítették le ezt a korai verziót. Sok dizájnelem hiányzott, ahol a balansz sem volt kész még.
A gombkiosztás a következőképpen alakul: az X-szel támadhatunk, az Y-gombbal pajzzsal blokkolhatunk, az A a sima blokk, míg a B-vel a kivégzési módba kerülünk. Persze a ravaszok és az analóg karok sem maradnak kihasználatlanul. A harcnál az adott suhintás erőssége attól függ, hogy meddig tartjuk lenyomva az X-et. Rúghatunk, vagy a pajzzsal fel is lökhetjük az ellenfelet.
A kivégzési módban nem minden esetben láthatjuk a képernyőn, hogy mit is kell csinálnunk. Több száz befejező támadássor került a végleges játékba, amit az igazán vagány arcok meg is tanulhatnak.
Hát nem gyönyörű!?
az a szörnyű, hogy ezt a legtöbb ember elfelejti!
Most akkor mi van?
A Kinect 2- nek ez is hatalmas falat?
Ryse: a grafika jo, de a Crytek- töl ez alap...
Én ezt kihagyom, mert ez inkäbb egy technikai bemutato.
Persze, ha ez Kinect- es, akkor érdekel...
Nem azért, mert ugrälni akarok, hanem azért, mert a senzornak ennyi idö elteltével sem lätom az értelmét. 360- hoz is volt, de a Disney Andventure volt a legjobb hozzä. Itt most mi van?
Nagyon remélem, hogy tévedek, mert One- t akarok venni....
Jóhogy teljesen más lesz a végleges verzió, a QTE-s dolgot is gondolom egyszerűen csak feleslegesnek tartották normálisan betenni vagy nem volt idejük. Csak nem össze-vissza kellett volna magyarázni, hanem megmondani az igazságot.
Fordítok: az elrontott QTE-knél a játék már nem automatikusan megy tovább mint ha jót nyomtál volna, hanem még van 3-5 esélyed megnyomni egy gombot a következő felvillanásnál.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.