A Microsoft sajtókonferenciát tartott a jelenleg is zajló Eurogamer Expón. Phil Harrison, az Xbox-brand elnöke kifejtette, hogy a november 22-én megjelenő Xbox One esetében több mint tíz éves életciklussal számolnak, tehát legrosszabb esetben is 2023. novemberéig biztosan érkeznek rá tartalmak.
Ami az új Kinectet illeti: az Upload Studio lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a szenzorral kommentárt rögzítsünk a videónk alá. Ha valakinek a barátaink közül megtetszik az adott játék, akkor egy felugró ablakban található linken keresztül megvásárolhatja az adott címet.
A Kinect két beszédhangot képes megkülönböztetni egyszerre, azaz, ha barátunkkal egymás szavába vágunk, akkor is felismeri a résztvevőket a kamera, s még a sötétben is képes szájról olvasni. A Kinect Sports Rivals például 1400 pontot különböztet meg az arcon, s ez alapján készíti el a játékos 3D-s arcát a sportjátékban.
A Forza 5 is saját prezentációt kapott az expón, itt megtekintheted teljes egészében:
A DDR3-as ramon lovagolnak,persze tovább nem látnak, mert nem is néznek.
Még mindig úgy gondolom,hogy rövid időn belül lesznek itt még tágra nyitott szemek,és nagy pofáraesések.
Direkt úgy lett kifejlesztve ez a fajta memória, hogy a multiple I/O és a nagy sávszélesség oltárán beáldozták az alacsony késleltetést. Ugyanis a videokártyáknál ez nem számít, mivel erősen párhuzamosított rendszerről van szó. Ha a GPU-nak várnia kellene egy művelet miatt az adatokra (azaz szaknyelven "stall"-ba kerülne) akkor egyszerűen fogja és továbblép egy másik műveletre és visszatér ha az adatok már készen állnak.
Viszont a CPU-k alapvetően lineáris műveletvégzésre lettek kitalálva, ezért a memória késleltetése miatt kialakuló "stall" állapotok összeadódnak és jelentősen csökkentik a rendszer általános teljesítményét.
Ezt a jelenséget a Sony azzal kerülhetné el ha ők is beledobnának a gépbe egy kis ESRAM-ot. Oda előtölthetnék azokat az adatokat amire a CPU-nak hirtelen szüksége lehet és így minimálisra lehetne csökkenteni a stall álapotok bekövetkezését.
Egyébként ps4 hang http://prohardver.hu/hir/sony_playstation_4_hangzasvilag_uj_szint.html
Ja és még valami! Forrás Prohardver!
A Granite 2.0 jelenleg még nem támogatja direkten az új generációs konzolokat, de a fejlesztők valószínűleg ezen is dolgoznak. Érdemes megjegyezni, hogy a Microsoft ezt a rendszert nagyon támogatja, és ebben a cégnek érdeke is van. Elsősorban nem üzleti, hanem inkább az Xbox One működéséhez kapcsolódó koncepciók vezérlik a megatextúrázás használatának erősítését. A Tiled Resources működése után végzett kutatásunk során ugyanis megtudtuk, hogy a Microsoft a megatextúrázás potenciális terjedése miatt kért 32 MB-os ESRAM-ot az Xbox One APU-jába. Ez nagyon logikus, mivel a megatextúrázás az elvi működés miatt igen kevés memóriával is beéri a textúrák tárolt adataira vonatkozóan. A Granite 2.0 a Microsoft demonstrációján mindössze 16 MB-nyi VRAM-ot használt a textúrákra vonatkozóan (Full HD felbontás mellett), miközben a példaprogram több gigabájtnyi textúrával dolgozott. Utóbbi adatmennyiség akár több terabájt is lehet, de a működés akkor sem változik, így a memóriahasználat Full HD-ben 16 MB maradna.
Az Xbox One esetében a 16 MB-nyi textúra bőven elfér a 32 MB ESRAM-ban, ráadásul ezek elérése rendkívül gyors lesz, ami fontos, mivel a megatextúrázás elsősorban a késleltetésre és a memória-sávszélességre érzékeny. Persze a 32 MB-os ESRAM-ot nem kötelező erre vonatkozóan felhasználni, de a mögöttes koncepció jól látható.
Míg sok ember már várja a next-gent, mert "megunta" vagy a 7.génes játékkonzolokat, vagy váltani akar, én meg alig várom, hogy lehessen egy Ps3-am, vagy egy Xbox 360-am. :D :)
és ezért kell a felbontást végtelenségig butítani a bf4-ben vagy a zombis exclusive-jában is hogy ne szaggasson....tényleg fenomenálisan korszerű és időtálló technika. Én is rohannék venni egy next gent ha tényleg megérné és kiszolgálná a grafikamániámat és látnám benne az időtállóságot de ez sajnos nem így van
Szóval köszönjük a semmit.
PS4 XBOX ONE
Drivers: DX11 DX11.2
OS: updaetd XMB Triple OS Snapping funkciók
RAM: 3.5GB OS - 4.5Gb/games 3Gb/OS - 5Gb/games
Lappangási: 3x Latency DDR3 No Latency
Ár: $ 399 $ 499
Social: Dedikált app Skype
Kamera: nem tartalmazza Kinect2
HDD: 500 GB cserélhető 500GB állandó
Ext HDD:Játék telepítére nem Játék telepítése megengedett
Vezeték nélküli: Bluetooth 2.1 Wifi Direct
HDMI: HDMI kimenet HDMI kimenet / HDMI
IR Blast: Nincs Powerful IR Blast/eszköz kontroll
Eszközök: Vita ($ 199) Smartglass (iOS, Android, WP8)
Cloud: 15k szerver 300K + szerverek
Hardveres
megatextúrázás:Nincs Igen
(Texturák mérete akár több Terabyte is lehet)
Egyenlőre remélem elég volt :)
Ja van valami 8 gigás flash is már a boxban!Lehet végül azon lesz az Os :)
(a hang felvevésre gondolok)
Remélem PS4-en is lehet majd felvenni hangot a videók alá, mert azért 15 perces videó felvétellel és kommentárral már egész szép végigjátszás vidiket lehet csinálni.
A 10 éves életciklusban meg nem kételkedek, de kíváncsi vagyok, hogy hány gépet kell venni az alatt a 10 év alatt?:D
1: Vannak akik szerint a technika olyan gyorsan fejlődik, hogy pár év múlva már lesz jobb, és "elavulnak" dolgok.
Egy másik álláspont, és ÉN IS EZT KÉPVISELEM, persze az előzőben is sok igazság van, hogy:
2: Minél "később" dobnak piacra egy konzolt (v bármit) minél mikor már brutális technika van, annál tovább lesz jó a konzolunk. Tehát minél fejlettebb, minél jobb, minél brutálisabb technikájú a játékkonzolunk, annál tovább fog a toppon maradni, annál tovább lesz versenyképes!
Az Xbox One már olyan fejlett technikájú játékkonzol lesz, olyan brutális hardverrel, és grafikával rendelkezik, hogy persze, hogy legalább 10 évig támogatva lesz. :)
Remélem az XboX One tulajok meglesznek elégedve a játékkonzolukkal, sok jó gamelést kívánok nekik! :)
OFF: Ps4-ről tudni valamit?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.