A Torontóban megrendezett IGDA 2013 során a Naughty Dog kreatív igazgatója, Neil Druckmann beszélt erről. Mint mondta, mikor 2009-ben megjelent az Uncharted 2, Evan Well és Christophe Balestra elnökök úgy döntöttek: csinálnak egy második teamet is a Naughty Dogon belül, elvégre amúgy is volt egy csomó srác a csapatban, aki szívesen foglalkozott volna máson.
"A feladatunk a Jak & Daxter rebootja lett volna. Rengeteg időt töltöttünk a Jak & Daxter világának felfedezésével, azzal, hogy hogyan rebootoltuk volna, hogyan hoztuk volna vissza ezeket a karaktereket, és hogyan valósítottuk meg volna azokat a sztoriötleteket, amik miatt nagyon izgatottak voltunk."
"És amennyire szerettük ezeket a koncepciókat és ezeknek a fantasztikus világoknak a feltérképezését, be kellett látnunk, hogy azok legalább annyira eltávolodtak a Jak & Daxter lényegétől. Fel kellett tennünk magunknak a kérdést: a marketing miatt csináljuk mindezt, és Jak & Daxternek hívunk valamit, ami nem is Jak & Daxter, vagy tényleg komolyan gondoljuk a dolgot?"
Végül a válasz a marketing lett. Bár a fejlesztők imádták a terveiket, azt látták, hogy a rajongók nem ilyen visszatérésre számítanának a sorozattól. Megkérdezték a fejesüket, hogy muszáj-e ezt csinálniuk, akik engedett is nekik: "Nem, csak azt hittem, könnyebb lett volna nektek, ha valami ismerőssel kezdtek. Viszont ha van valami más, amit csinálnátok, csináljátok."
És így született meg a The Last of Us ötlete, a többit ismeritek.
Bízom benne hogy még lesz Jak & Daxter is :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.