A Guerrilla Games most több mint nyolc percen át részletezi nekünk a Killzone: Shadow Fall harcrendszerét, illetve a Shadow Marshal személyes drónjának képességeit. Taktikai lehetőségekből nem lesz hiány.
Nem csak a saját szaktudásunkra hagyatkozhatunk a Hellghast erőivel vívott csatában, hanem a drónunkéra is. Az OWL-nak a DualShock 4 touchpadjával adhatunk ki utasításokat. Közel kilenc percen át mozog a december 13-án PS4-re megjelenő Killzone: Shadow Fall.
Ajánlom abydoshun bemutatóit a játékról, nagyon jól elmondja h miért jó a Crysis, főleg az első része.
Van egy olyan érzésem, hogy nagyon sokan nem játszottak a sorozattal és úgy techdemozzák le (ami már baromi unalmas).
OFF
Látványra szép, de minden másban a többi AAA kategóriás játék alatt van...
Na meg egy játéknál ne a sztori és átvezetők legyenek már a legfontosabbak. Persze ha neked az a fontos... de akkor nem a játék gyatra, hanem csak neked nem tetszik.
Az AI-val tényleg nem tudom mi bajod. Max középszerű, de megint ott vagyunk, hogy akkor középszerű... de semmikép sem sz@r...
Részemről téma lezárva, nem szeretném tele OFF-olni az oldalt.
SZERKESZTÉS gombot!!!
A Crysis olyan játék, amiből 12 egy tucat. Egy Tomb Raider 2013, egy Far Cry 3 vagy egy Bioshock Infinite "legyalázza", ha a sztorit nézzük, pedig ezek sem hanyatvágósak, de legalább elérik azt, hogy az ember várja a történések folytatását, a végkifejletet. A Crysis nagyon jól néz ki grafikailag, de semmi több. Unalmas, egyhuzamban hosszabb időre sosem kötött le, egy kiemelkedő mozzanatot sem tudnék kiemelni már most se, nemhogy hónapok múlva. Jók az átvezetők, van hangulat.
(a Halo sorozattal egyetemben)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.