A Sonder egy újabb független kísérlet az egyedi hangulatú akció-kalandjátékok műfajában. Szereplőinket TPS-nézetben irányíthatjuk, a hangsúly a felfedezésen és a küldetés során fellépő nehézségek megoldásán lesz. A játékban nincs igazi főhős, vagyis mindegyik karakter lehet az. Senki sem jó vagy rossz, csupán el szeretnék végezni a munkájukat az űrállomáson és haza szeretnének jutni.
A játékmenet a felfedezésre, a párbeszédekre és a környezeti tárgyakkal való interakcióra épül, mindez valós időben zajlik. Az események anélkül is lezajlanak, hogy a játékos beleavatkozna, vagy együttműködne másokkal. A játékot egyedül és a multiplayerben is nyomhatjuk, folyamatos döntéseket hozva, mérlegelve a következményeket. Az űrállomáson fellelhető minden karaktert irányíthatjuk, akiknek más és más szerepe van, így minden újrajátszáskor teljesen más élményben lesz részünk és új utakat járhatunk be.
A narratíva egységes, viszont különböző szemszögekből élhetjük át. Amikor egy adott karakterrel bóklászunk, egyedi döntéseket hozhatunk, melyek kihatással lesznek a játék világára, más karakterekre, vagy akár saját magára. Valaki túléli a kalandot, valaki pedig nem.
A játékos saját vérmérsékletétől függ, hogy hogyan reagál a véletlenszerűnek tűnő eseményekre. A Sonder tehát egy ígéretes alkotás, amely jelenleg pre-alpha változatban van. PC-re és next-gen konzolokra érkezik valamikor a jövőben. A Kamai Media jelenleg kiadóknál házal a prototípussal. Reméljük sikerrel járnak!
("háttérhatalom" által fizetett posztot láthattak) :D
2-esnek meg: a mindent látó szem nem valami sátáni dolog (persze az is lehet, rengeteg jel mást jelképez különböző kulturális körökben), számomra az összetettséget/részletességet jelképezi és általában a DMT jut róla eszembe...
Gondolom te is olyan fajta ember vagy aki az utcán sétálva percenként a háta mögé néz, hogy követik e... xD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.