Fél órán át mozog a Dragon Age: Inquisition

  • Írta: fojesz
  • 2013. november 12.
  • Videó
Link másolása
Még egy augusztusi játékshow falai között kapták lencsevégre a Dragon Age legújabb részét, a felvétel viszont csak most került napvilágra. Félórányi, kissé rossz minőségű gameplay videó következik.

A kézikamerás videó a finn DigiExpón bemutatott demót örökítette meg, és még a múlt héten került fel a YouTube-ra - igaz, csak most pörgött át a mainstream médián. A félórás felvétel bemutat néhány helyszínt a játékból, lesz harc, és láthatjuk a párbeszédrendszert is egyebek mellett, viszont érdemes sietni a megnézésével, amíg le nem törölteti az EA.

28.
28.
Claymen
#27: meg, hogy egyszer megtanulok fogalmazni :D
27.
27.
Claymen
Én csak abban bízok, hogy a kegyetlen kivégzőmozdulatok visszakerülnek-e a játékba. A 2. részből (sok más dologgal együtt) nagyon hiányoztak.
26.
26.
gildesh
Nekem tetszik a harcrendszer eddig, én annyira a taktikázást nem csípem. Ami működik a pen and paper szerepjátékokban, nem biztos, hogy számítógépen is. Én csak utólag játszottam a régi idők CRPG nagyjaival (Baldur's Gate, Planescape: Torment stb), és az AD&D harcrendszertől hideg futkos a hátamon. Megértem, hogy régen a CRPG-k és a taktikázós harc egyet jelentett, de én nem szeretem, ha egy cselekmény vagy jelenet dinamizmusát megszakítja az állandó sakkozás. Ha már van olyan szinten a technológia, hogy filmszerű élményt varázsoljon a képernyőre, szinkronizált karakterekkel, akkor a harc is legyen gördülékeny. Számomra kicsit (de tényleg csak kicsit) kizökkentő, amikor a karakterek várnak a sorukra a kezdeményezésben, és kapják be az ütéseket, vagy nem tudok nekik azonnal új utasítást adni, mert még az előzővel nem végeztek.
Szerintem nem a taktikus harc teszi a CRPG-t, még akkor sem, ha több karaktert irányít az ember.

25.
25.
dBLOOD
A Witcherben látott játékstílus a Witcherbe való. Ennek ellenére sajnos eléggé hasonlít hozzá.
Kétlem hogy visszatérnek az Inquisitionben az Origins stílusához, manapság minden crpg egyre pörgősebb, az akció fontosabb szerepet kap az rpg-elemeknél, mert az akciót meg az effekteket veszi a paraszt, nem az rpg-t.
Ha igazi rpg-t akarsz, felejtsd el az EA-t, fordulj az Obsidian vagy az InXile felé. Hol vannak már a Fallout 2 vagy a hosszú percekig tartó, körökre osztott harcai? Sehol, mert nem termel bevételt.
24.
24.
névtelenség
#21: Fenéket!
A DA:O a kezdetektől a BG1-2 szellemi utódjaként készítették a NWN rendszere alapján. Gyors példa: Innen volt a néma hős és a kiterjedt párbeszéd lehetőség rendszere.

Amikor a Mass Effect a második résszel átment akció TPS-be a fejlesztők kidobták régi rendszer azon részeit, ami igénybe vette a játékos fantáziáját. Standard hős, standard jellem, nulla fejlődés. Attól, hogy valamiben egy robot vagy egy sárkány próbál meg szénné égetni még nem lesz rpg.
23.
23.
pimpa25
#22: Így-így!A witcher harcrendszere is remek,pörgős,látványos,stb...DA-ban viszont nem egy karaktert irányítasz,hanem 4et. Ahhoz,h a taktikus harc megmaradjon,el kell felejteni a hack'n'slash ficsőröket,mert a 2 együtt nem megy,és mindkét rendszer egy lebutított,semmire való változata kerekedik ki belőle.Sokan fintorogtak a DAO harcrendszere miatt,na de kérem,az adta az ízit-bűzit,h magasabb fokozaton macrózni kellett a csapatod minden megmozdulását.Én a helyükben maradnék ezen a vonalon,mert csihipuhi csatározás van kismillió játékban,de a taktikus ritka,mint a fehér holló.
22.
22.
Teuton
#20: Witcher stílusú harcot jobb lenne meghagyni a witcher játékoknak szerintem :P
DA:I meg csak kövesse a DA:O-t.
21.
21.
DarkSlayer
#15: Szerintem a két játékot eddig is hasonló sémkra építették. Várható volt, hogy a Bioware újra fog hasznosítani az ME-ből.
20.
20.
DarkSlayer
Ahogy látom, a harcrendszer egyre akcióorientáltabb. Sokan kikezdik, hogy túl Withcher szerű, ennek ellenére, nekem jobban tettszik ez a megvalósítás. Grafikára nem lehet egy rossz szava senkinek, szép-szép... Ami viszont engem izgat, azok az RPG elemek, - révén, hogy ez egy szerepjáték akar lenni - örülnék neki, hogy ha, inkább az első részre hajazna.
19.
19.
pimpa25
#15: Azért azt is érdemes figyelembe venni,h ez a konzolos verzió,az meg a korábbi részekben is olyan nehézséget hozott,amit egy majom fél órás gyakorlással magas szinten űz.Nem mondom,nekem is vannak fenntartásaim,de sajnos bedarált a hype gépezet,és a DAO iránti szeretetem,büdösül várom,na:)
17.
17.
DigitalEye
Hangulata az van, meg kell hagyni.
Én is csak remélni tudom, hogy az első résszel kiatposott ösvényt követik majd a BioWare-nél. A második rész a széria megalázása volt ostoba játékmenetével, akkoriban nem is értettem, hogy miért kellett így elcseszni a folytatást.
16.
16.
Jared
15.
15.
névtelenség
Végigszenvedtem a videót. Az első részt valahogy nyomokban sem sikerült megtalálnom. Ellenben a Mass Effect butításai minden másodpercben szemet szúrtak.

Én innentől nem fogok idegeskedni a DA sorozatért. Ennyi...
14.
14.
gildesh
A varázslónő egy qunari, vagy csak ilyen a fejdísze?
13.
13.
BryceHUN
#12: Lesz benne ember, elf, törp, és kossith (qunari).
12.
12.
Claymen
Én több mint boldog lenné, ha törpe is kapna helyet a játékban.
Olyan unalmas tud lenni ha egy szerepjátékban emberrel kell akciózni, legalább is nekem.
11.
11.
elfdefender
Bízok benne, hogy a Bioware tanult a DA2 hibáiból, és a 3. rész visszatér az első rész mechanizmusához, faj-karakter választásához. No persze a Frostbite motorral.
10.
10.
MrBenjamintoto
Jól néz ki,az egyik legjobban várt játékom, az már más kérdés, hogy a végén mi sül ki belőle...
9.
9.
equinox42
A többi az kimaradt, viszont ez tetszik.
Ha kijön pc-re akkor szerintem teszek vele egy próbát.
6.
6.
Elyas
4.: nem mintha olyan sok sárkánnyal találkozhattál volna :D amúgy egyetértek veled.
4.
4.
tyber16
Annak a sárkánynak a végén elég nyeszlett hangja van.... valami mélyebb dübörgősebb ordítás menőbb lenne szerintem, mint ez a visító jurassic parkos velociraptoros nyöszékelés, ez nem méltó egy sárkányhoz. Ettől függetlenül eddig nem néz ki rosszul, csak legyen faján optimalizálva,és legyen jó története.
3.
3.
dBLOOD
#1: Bizony, az utolsó két crpg az EA-től (DA2 és ME3, bár utóbbi akció-rpg) felért egy-egy szájba rúgással. Nagyon meg kell gondolnia a crpg-rajongónak hajlandó e fizetni 60$-nak megfelelő forintot érte.
2.
2.
roli33
Ez bizony Witcher stílus! De vajon nagy baj ez?
1.
1.
Sun9us
Szépnek szép, még ezen a darab krumplival felvett pacán is átjön, hogy jól néz ki.
Visszakapjuk a taktikázást, ez piros pont. A Hype-nak viszont nem dőlök be. A Witcher 3-nak előre bizalmat szavazok, de ezt inkább 3 lépés távolságból figyelem.
Úgy vagyok vele, hogy AKÁR még jó is lehet ez a játék. Remélem, kellemeset fogok csalódni, és a Bioware nem folytatja a zuhanórepülését.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...