Bizony, a next-gen immáron kurrens-gen: a Sony PlayStation 4 már a boltokban van - egyelőre csak Észak-Amerikában. Képeket láthatunk a New York-i launch party-ról és kapunk néhány beharangozó videót.
Fontos dátumhoz érkeztünk: a Sony várva-várt új konzolja mától kapható Észak-Amerikában. Egy debüt mindig is jeles eseménynek számított a játékiparban, mostantól új generációba léptünk.
New Yorkban egy látványos összejövetelen ünnepelték meg a startot, a visszaszámlálásról az alábbi képek tanúskodnak:
Két launch trailerrel is készült a Sony. Íme, az első:
Ne feledjük: az európai premier dátuma: november 29, erről szól a másik premiervideó:
Magyarországra december 13-án érkezik a PlayStation 4.
gondolom a kedves cikkíró a "current-gen"-t akarta magyarítani, csak nem sikerült.
https://twitter.com/Xbox/status/401349054912663552/photo/1
https://pbs.twimg.com/media/BZFMjubCYAAIygR.png:large
Pont ezt írtam, zárt helyre tették és hajtották a gépeket. Egy idő után annyira felmelegszik körülötte a levegő, hogy nem tud megfelelő mennyiségű hőt leadni ezért kikapcsol.
Csak azért írtam, mert Raptor bugként tekintet erre a PS4nél, pedig normális.
Nálunk a családban 2007 óta hibátlanul üzemel egy legelső generációs hűtésproblémás fat 360. Az első boxom. Sosem volt 3 ledes vagy bármi baja. Igaz ésszel volt használva, nem hülyegyerek módjára. 2-3 óra aktív játék után egy 20-30 percre mindig ki volt lépve a dashboardra és vártunk. Ja és nem a videó alá volt betéve a 30x50 centis tv szekrény aljába.
A poén az az, hogy a 3LED-re megoldásként árult aftercooling megoldások csak jobban gyilkolták a konzolt, mert kikapcsolás után hirtelen hűlt te le az alaplap. A sok idióta meg még fizetett is érte.
De ez már történelem. Én is cseréltem JASPER-re anno, biztos ami biztos :)
respekt! Így kell ezt fiúk! Példát vehetne rólatok a sok szájkaratés!
Amúgy a szerviz politika változásáról küldhetnél valami hivatalos forrást, mert én felhívtam a magyar Microsoft Supportot és azt mondták, hogy ha a kontrollerem akarom szervizeltetni, akkor küldenek nekem egy címkét, amit rá kell ragasztanom a becsomagolt eszközre, majd néhány nap után jönni fog érte a futár.
Amúgy a jelenleg érvényes EU jogszabályok szerint, a végleges értékesítőnek díjmentesen kell gondoskodnia a bevitt eszközök garanciáztatásáról. Ez azt jelenti, hogy ha igaz is amit írtál, akkor csak visszaviszed a boltba ahol vetted és ott nekik kell lenyelni a postaköltséget az Ms felé.
A többit köztudott és nem értem mi benne az ami nem korrekt.
A vége megint csak baromság.
Minden amit most olvashatsz belsős információk alapján íródott. Szó lesz a hivatalos megjelenés előtti vásárlásokról, a Microsoft garancia változásáról és a felhő alapú játéktámogatás kihasználásáról.
Változott a Microsoft Garancia működése
A konzol kivételével minden kiegészítőre való tekintettel 2013 augusztus vége óta annyiban változott a garancia, hogy a hibás terméket már nem a Microsoft szállíttatja el a UPS futárszolgálatával ingyenesen, hanem a vásárlóknak saját költségükön kell a kiegészítőket vagy a játékokat elküldeni Csehországba. Ez egy controller feladásánál 4000Ft-os saját költséget jelent a feladó (NEKED) félnek. Természetesen nagyban függ a csomag súlyától a feladási költség.
A konzolokat továbbra is ingyenesen szállítják el.
Az új garanciális javítási mód a sok visszaélés miatt lett bevezetve. Sokan hazudtak, törött kiegészítőket küldtek vissza, amiket a MS cserélt, majd pár nappal a visszaérkezést követően bejelentették, hogy ismételten hibás az irányító. Ezt persze ismét ingyen elszállították és cserélték.
Pont emiatt bevezetésre került pár hónappal ezelőtt, hogy minden javítást CSAK SZÁMLA VAGY blokk megléte esetén vállalnak el. Valamint most tesztelés jelleggel (értsd nincs végleges formája a dolognak) minden kiegészítőt szériaszám alapján azonosítanak (ha van neki). Így a visszaéléseket elkerülve.
Természetesen az ingyenes szállítástól végleg búcsút vehetünk.
Ami pedig a legrosszabb, hogy megszűnt a nemzetközi garancia. Ha valaki nem magyarországi számlával hivatalos forrásból és/vagy az adott régióra vonatkozó hivatalos megjelenés előtt vásárolja meg a konzolt és/vagy a kiegészítőt (tehát szériaszám alapján visszakövetik, hogy melyik régióban lett eredetileg árúsítva) és az meghibásodik, annak régión kívüli javításra van szüksége. Ami természetesen nem vehető igénybe ingyenesen. Egy ilyen javítás konzol esetén 30.000Ft és 45.000Ft között mozog most.
Mennyiben érinti ez az Xbox One megrendeléseket?
Mindenki, aki a hivatalos megjelenés előtt szerzi be a konzolt itthon, annak bárminemű meghibásodás esetén csak pénzért javítják a kiegészítőt vagy a gépet. Persze lehetőség van arra is, hogy az eredeti vásárlás régiójában vegye fel a kapcsolatot az XBOX Ügyfélszolgálatával, és az eredeti régióban küldje el a konzolt a szervizbe, csatolva a hozzá kapott számlát.
Tehát azok, akik hivatalos megjelenés előtt vásárolnak gépet lemondhatnak az ingyenes szervizről. De ez nem minden...
A felhő alapú szolgáltatás régiókra osztása
Ha hivatalos megjelenés előtt vásárolsz Xbox One konzolt, akkor a hivatalos megjelenésig lemondhatsz a Cloud funkcióról. Tehát a felhő nem fogja növelni a konzolod teljesítményét. Igaz ez nem lesz kötelezően használatos funkció, de aki ezt is ki akarja használni, annak várnia kell. Hivatalos megjelenésről eddig sajnos nincs információ.
A Microsoft visszatáncolt a bevezetni kívánt szabályozásoktól a mi érdekünkben?
Nem ezt tette. Visszatáncolt, mert az amerikai katonák ha más országban teljesítenek és nincs internet elérésük, akkor nem tudták volna használni a konzolt. Az USA környezetében lévő szigeteken nem mindig tökéletes a lefedettség, miközben a hivatalos megjelenés rájuk is vonatkozik. Ezek voltak a fő okok
Ha az Xboxod nem volt módosítva (értsd: nem warezra volt használva) akkor az Ms minden esetben javította a 3led-es konzolokat. Én olyanról is hallottam, hogy volt akinek garanciális időn túl is megcsinálták így a gépét.
Amúgy már nem a kőkorszakban élünk, hogy te szaladgálj a szervizbe, futár hozza-viszi. Adott esetben még jól is járhatsz, nem tudom a Sony-nak van-e valami protokollja erre, de Ms esetében a javítás után mikor visszacsomagolják a konzolt apró ajándék-kódokat is csúsztatnak mellé, mint pl 800 ms pont, vagy 1 hónap Xbox Live Gold.
Aztán majd később már erre is járt, de egy jó páran megszívták.
Amúgy többen várnak a konzolok kiforrására, mint az ár csökkenésére. Lehet, hogy mindenre kiterjed a garancia. De adott esetben havonta szaladgálni a szervizbe, nem túl szívderítő.
a vicc az egészben az, hogy nem azon rugóznak, h miért nem megy ki a kép, hanem hogy a Sony America supportja nem állt éppen a helyzet magaslatán. Hogy is állt volna, mikor még el sem kezdődött az értékesítés???:-D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.