Next Car Game - leállt a Kickstarter-kampány

  • Írta: fojesz
  • 2013. november 24.
  • Hír
Link másolása
A Bugbear Entertainment idő előtt lelőtte a Next Car Game Kickstarter-kampányát, miután az eddig összegyűjtött pénzmennyiség közelében sem járt a kitűzött a céloknak. Máshogy próbálkoznak.

Bár a Bugbear Entertainment szerint "óriási lelkesedést váltott ki", idő előtt lelőtte a Next Car Game Kickstarter-kampányát.  Az indok egyszerű: bár a srácok 350 ezer dollárt szerettek volna összekalapozni a projekthez, a gyűjtésből csak egy hét volt hátra, és még a 82 ezer dollárt sem sikerült elérni.

Viszont szerintük "a finnek sosem adják fel könnyen", így ők sem fogják: alternatívaként egy spéci előrendelési kampányt indítanak, amely keretében egy techdemóval lepik meg azokat, akik jó előre bizalmat szavaznak a játéknak. A techdemó egyetlen pályát jelent, ezen huszonnégyen lehet egyszerre roncsderbizni - a Bugbear szerint ezt a "játszóteret" használják ők is, mikor valamilyen újdonságot szeretnének tesztelni a játékban.

A fejlesztők emellett különböző javításokat ígérnek az autók sérülése és irányítása kapcsán - ezeket az előrendelők szintén elsők között próbálhatják ki.

21.
21.
Dester
#19: Így van. Amikor támogatsz egy kampányt, akkor egy megbízást adsz a Kickstarternek, hogy ha eléri a küszöbértéket az összeg a kampány végére, akkor levonhatja az összeget, amit felajánlottál. Tehát amíg a kampánynak vége nincs, addig semmilyen pénzmozgás nincs, és akkor is csak abban az esetben, ha a minimumösszeget eléri a felajánlott mennyiség. Egyébként sztornó. (Sőt, engem egy ilyen esetben még a bankom is felhívott vasárnap délután, hogy biztosan én hagytam-e jóvá, hogy levonhatják az USA-ból a pénzt.)
19.
19.
lolman598
#13: én is ezt hallottam,azzal a különbséggel,hogy amíg el nem érik a szükséges mennyiséget,addig konkrét pénzmozgás nincs is,csak jelzés,hogy mennyit fizetnél bele. Vagy legalábbis vmi hasonló elven működik asszem
18.
18.
FrankBlack
#17: Valóban a Burnout Paradise is nagyszerű törést mutatott fel. A Flatout pedig igen, valóban olyan olcsó volt már a megjelenéskor is. Emlékszem rá anno, még a játékról szóló cikkek, és tesztek is külön kitértek arra, hogy a Bugbear csapata megmutatta, hogy lehet jó játékot csinálni úgy is, hogy ezt nagyon olcsón adják. Én úgy tudom nem volt veszteséges, sőt. Aztán akkoriban nagyon sok fórumom ment a téma, hogy ha ilyen olcsón is meg lehet csinálni, és ki lehet adni egy JÓ játékot, akkor az NFS, és társaik meg miért is olyan drágák?
17.
17.
mestermagyar
#16: Jól beszélsz. Ridge racert hamar abbahagytam, mert idegeimre ment a nehézsége, de annyira nem volt rossz minden tört, ami máshol nem, és bár odáig nem jutottam el, de imádom, ahol van map maker, nem is említve a mutatványozást emellé, báár volt ezzel a mutatvánnyal, és mapmakerrel kapcsolatban egy trackmania érzésem.

Ez akkora hülyeség, aki azt mondja, hogy épp a flatout nem kell, bezzeg a 20. NFS ugyanazzal a témával jöhet.
Törés terén egyedül a burnout paradise-t tudom felhozni, bár ott minden ütközéskor szinte marketingeli játék közepén, milyen szép az ütközés stb. és mindig lelassul az idő ilyenkor.
A flatout tényleg ilyen olcsó volt? :O Nekem csak azért különös, mert mindig torrenteztem, valahogy a számomra legjobb játékokat (leginkább a régiek) soha meg sem vettem. :P Persze, amúgy a next car game is mindössze 30 dolcsi (ez sem tragikus, főleg hogy nem euró, mint steamen szokott ez baj lenni), és már ez is elég, hogy megkapj mindent, beleértve a sok helyütt feltételhez kötött bétát.(itt techdemó pályát) Én úgy látom ez a játék "minden"t fog "tudni"

Mellesleg egy nagy (akarom mondani rossz ár/arány értékű hahaha :D) játék 50 dolcsis áráért már a saját neved benne lesz a játékban, és el leszel halmozva extrákkal.
16.
16.
FrankBlack
Jómagam nagyon szeretem a Bugear játékait. Viszont szerintem az a kommentekből kimaradt, hogy nem csak a flatout-ot csinálták ők, hanem a Ridge Race Unbounded-ot is ők fejlesztették. Nekem a "kampány" ugyan nem tetszett, de a rendkívül egyszerű pályaszerkesztő használatával 5-10 perc alatt összehozhatsz egy saját pályát, saját versenyt. Beállítod, hogy mit-hogy, aztán mehet a móka.
Számomra nem utolsó élmény az a játék, még ma is szívesen játszok vele. A kamionnal a felüljáróról leugratni úgy, mint a Terminátor 2-ben pl. nekem nem kis élmény. Nekem óriási kikapcsolódás, és hatalmas móka a rivális versenytársakat kilökni, és nézni ahogy repülnek, bucskáznak, törnek, mert oylan szépen kilöktem őket :)))

Amúgy nem igazén értem, hogy miért ne lenne igény Flatout jellegű játékokra. Arcade, nem élethű a vezetési modell, de van benne nagyszerű törés. Nem mondom, hogy az olyan realisztikus lenne, de melyik mésik játékban van olyan jó törés, mint a Flatout-ban, vagy a Ridge Race Unbounded-ban? Talán a codemasters GRID, vagy Dirt2-3-ban, aztán a többi az törés terén meg sem közelíti őket szerintem. Sőt: a legtönn játékban vagy nincs törés, vagy nevetséges, és egy bugear Flatout nyomába sem ér.
Amúgy meg annyira népszerűtlenek voltak az eddigi bugear játékok? Netán veszteségesek voltak? Nem tudom. Mindenesetre én nem érzem jogosnak, hogy ne lenne igény jó kis arcade autós játékra, amiben lehet törni, zúzni :) Persze lehet, hogy nincs igazam, mert az is tény, hogy egy sokkal sterilebb autós játék, ahol még törés sincs, az bevételben, eladási számban 100x, vagy 100000x ráver a Flatout-ra. Azonban ez nem bizotos, hogy at jelenti, hogy nincs rá igény. Főleg, hogy a Flatout 2 már a megjelenés napján, alap áron volt mindössze 1990 Ft.
14.
14.
attilag78
#13: Pontosan így működik, ahogy írtad.
13.
13.
Henry82
#10: Bár nem ismerem a rendszert, de gondolom a pénzt mindenki visszakapja, ha nem gyűlik össze a várt összeg, így logikus, különben egy nagy zsákbamacska lenne az egész, senki nem adna egy fillért sem.
11.
11.
markoci555
nekem viszont nagyon is bejönne végre egy új, mert a Crashday-en és a Flatout 1-2-őn kívül is kéne már valamivel tolni ami ilyesmi
10.
10.
equinox42
Ilyenkor mi van azzal a 82000 dollárral?
8.
8.
Csoki80
7.
7.
mestermagyar
#3: Nem vagyok hülye, ilyen faszságot ők biztos nem készítenének.
6.
6.
mestermagyar
#2: Sok autós játék van, szimulátorok, nomeg nfs-féle átlag versenyzések. De nincsen ilyen klassz roncsderby, mint amilyen a flatout, meg amilyen a next car game lesz.
4.
4.
dBLOOD
Vették a lapot a srácok. :D
3.
3.
Cuppak
#1 Nem a bugbear csinálta a flatout 3-t.
2.
2.
JcGross
Vagy talán elfogahatják hogy a FlatOut 2 volt a karrierük csúcsa, és az után már nem csináltak értékelhető produktumot. Ennyi autós játékkal a piacon pedig igazán nincs kereslet még egy ilyenre, ami lássuk be se grafikailag, se fizikai modellezés szempontjából nem versenyezhet a többivel. Ha meg ez nem fontos nekünk, akkor csak rakjuk fel a FlatOut 2-őt.
1.
1.
mestermagyar
Perszeee a flatout 3-ra közben meg még pénz is volt...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...