Bár a Bugbear Entertainment szerint "óriási lelkesedést váltott ki", idő előtt lelőtte a Next Car Game Kickstarter-kampányát. Az indok egyszerű: bár a srácok 350 ezer dollárt szerettek volna összekalapozni a projekthez, a gyűjtésből csak egy hét volt hátra, és még a 82 ezer dollárt sem sikerült elérni.
Viszont szerintük "a finnek sosem adják fel könnyen", így ők sem fogják: alternatívaként egy spéci előrendelési kampányt indítanak, amely keretében egy techdemóval lepik meg azokat, akik jó előre bizalmat szavaznak a játéknak. A techdemó egyetlen pályát jelent, ezen huszonnégyen lehet egyszerre roncsderbizni - a Bugbear szerint ezt a "játszóteret" használják ők is, mikor valamilyen újdonságot szeretnének tesztelni a játékban.
A fejlesztők emellett különböző javításokat ígérnek az autók sérülése és irányítása kapcsán - ezeket az előrendelők szintén elsők között próbálhatják ki.
Ez akkora hülyeség, aki azt mondja, hogy épp a flatout nem kell, bezzeg a 20. NFS ugyanazzal a témával jöhet.
Törés terén egyedül a burnout paradise-t tudom felhozni, bár ott minden ütközéskor szinte marketingeli játék közepén, milyen szép az ütközés stb. és mindig lelassul az idő ilyenkor.
A flatout tényleg ilyen olcsó volt? :O Nekem csak azért különös, mert mindig torrenteztem, valahogy a számomra legjobb játékokat (leginkább a régiek) soha meg sem vettem. :P Persze, amúgy a next car game is mindössze 30 dolcsi (ez sem tragikus, főleg hogy nem euró, mint steamen szokott ez baj lenni), és már ez is elég, hogy megkapj mindent, beleértve a sok helyütt feltételhez kötött bétát.(itt techdemó pályát) Én úgy látom ez a játék "minden"t fog "tudni"
Mellesleg egy nagy (akarom mondani rossz ár/arány értékű hahaha :D) játék 50 dolcsis áráért már a saját neved benne lesz a játékban, és el leszel halmozva extrákkal.
Számomra nem utolsó élmény az a játék, még ma is szívesen játszok vele. A kamionnal a felüljáróról leugratni úgy, mint a Terminátor 2-ben pl. nekem nem kis élmény. Nekem óriási kikapcsolódás, és hatalmas móka a rivális versenytársakat kilökni, és nézni ahogy repülnek, bucskáznak, törnek, mert oylan szépen kilöktem őket :)))
Amúgy nem igazén értem, hogy miért ne lenne igény Flatout jellegű játékokra. Arcade, nem élethű a vezetési modell, de van benne nagyszerű törés. Nem mondom, hogy az olyan realisztikus lenne, de melyik mésik játékban van olyan jó törés, mint a Flatout-ban, vagy a Ridge Race Unbounded-ban? Talán a codemasters GRID, vagy Dirt2-3-ban, aztán a többi az törés terén meg sem közelíti őket szerintem. Sőt: a legtönn játékban vagy nincs törés, vagy nevetséges, és egy bugear Flatout nyomába sem ér.
Amúgy meg annyira népszerűtlenek voltak az eddigi bugear játékok? Netán veszteségesek voltak? Nem tudom. Mindenesetre én nem érzem jogosnak, hogy ne lenne igény jó kis arcade autós játékra, amiben lehet törni, zúzni :) Persze lehet, hogy nincs igazam, mert az is tény, hogy egy sokkal sterilebb autós játék, ahol még törés sincs, az bevételben, eladási számban 100x, vagy 100000x ráver a Flatout-ra. Azonban ez nem bizotos, hogy at jelenti, hogy nincs rá igény. Főleg, hogy a Flatout 2 már a megjelenés napján, alap áron volt mindössze 1990 Ft.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.