Megérkezett az Unreal Engine 4 második fejlesztői fejtágítása, melyben ismét a vizuális effekteké lesz a főszerep. A grafika megszállottjai most tapsolhatnak örömükben, számos apró részletről hull le a lepel.
Már másodízben szedik apró cafatokra az Unreal Engine 4 Infiltrator techdemóját az Epic legényei, ezúttal a vízeffektekről, a fényekről és a GPU részecske szimulációjáról lesz szó az alábbi fejlesztői naplónak is felfogható videóban. Az előadást tartja: Tim Elek és Zak Parrish.
Plusz az animacios rendszereket is takolni kene, mert meg mindig szteppelnek neha a karaketerek, csuszkal a labuk erdekesen fordulnak nem a talajon allnak soxor!!!!!!
De ez nam szamit a sok gyepesnek csak legyenek ilyen-olyan shader hegyek, meg subsurface scattering, meg arcmimika olyan jatekokban ahol csak akkor latod 20meternel kozelebbrol a karakert ha mar rongya lotted.
Leygen 3d hangzas truadio apamfasza mikozben ha kijossz egy szobabol ahol egy gep megy ki-be kapcsol a hang fel meteren belul.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.