A Warhorse Studios új videónaplójában a gyakorlatban is meggyőződhetünk a Kingdom Come: Deliverance-féle karakter-testreszabásról. Több ezer lehetséges variáció létezik, ráadásul az idő múlásával a gönceink viseltesek lesznek.
A CryEngine legfrissebb verziójával hajtott Kingdom Come: Deliverance-ben részletekbe menően szabhatjuk testre karakterünket. Számtalan ruhadarab és páncél kap helyet a játékban, egyénenként 16 bővítőhely áll a rendelkezésünkre, így több ezer variáció lehetséges.
Felszerelésünk egy idő után véres és koszos lesz, egy nagyobb csata után úgy nézünk majd ki, mint egy ágrólszakadt.
A Kingdom Come: Deliverance PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkezik 2015-ben.
Minden apró dolog amit való életben is tehetnénk/történne velünk ha a játékbeli karakter helyében lennénk, emeli a program színvonalát, játékélményét.
Lehet, hogy néha még le is kell majd ülnünk kulázni, hogy ne csináljuk össze magunkat a csatatéren xD
Én mindenesetre ez miatt is elkezdem a pc fejlesztést.
Az ilyen apróságok igencsak fel tudják dobni a játékokat, én pl. már a fallout2 idején (98 vagy 99) írtam a feketeszigeteseknek, hogy milyen jó lenne az elveszett társainkat eltemetni... de inkább feloszlottak.
Itt is dobna a hangulaton, ha pl. nagyobb csata után leróhatnánk tiszteletünket pl. Rep pontokért a legyözött hadvezérnél (már ha megérdemli persze).
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.