A Hitman GO gyönyörűen renderelt, dioráma stílusú térképeket vonultat fel, műfaját tekintve körökre osztott stratégiával lesz dolgunk. A 47-es ügynök céljai mit sem változtak: úgy kell navigálnunk a pályákon, hogy az őrök ne vegyenek észre. Feladatunk a beszivárgás és a célpontok likvidálása lesz.
Minden egyes lépésünket alaposan meg kell gondolnunk, szerencsére Hitmanünk megszokott arzenálja a rendelkezésünkre áll: álcaruhák, zavaró berendezések, a mesterlövész puska és persze az ikonikus Silverballerek.
A kis létszámú fejlesztőcsapat jól haladt a munkálatokkal, és bár új vizekre eveztek a Hitman GO-val, amikor a montreali brigád megmutatta a koncepciót az IO-nak, az eredeti fejlesztők abszolút el voltak ragadtatva.
A Hitman GO már majdnem elkészült, vélhetőleg heteken belül napvilágot lát iOS-en és Androidon.
Na, de megint elkalandoztam.
(Egyébként minek a rövidítése a GO?)
Habár kíváncsi leszek a koncepcióra, mert a hitman az utolsó játék amit el tudnék képzelni ilyen formában..
Viszont klasszikus körökre osztott RPG miért nem jelenik meg mobilokra (vagy akármilyen platformra)? Ami van, az is mind távolkeleti stílusú.. Egy igazi 90-es évekbeli AD&D high-fantasyhoz hasonló sincs. Az egyetlen ami létezik, az a symbianos Legacy, meg még talán a javás orcs&elves. De ezek már ősrégiek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.