Bár a Thief még csak ma kerül boltokba az Egyesült Államokban, hozzánk pedig pénteken jön, a fejlesztők máris a folytatásról beszélnek. Daniel Windfeld Schmidt, az Eidos Montreal munkatársa konkrétumokat ugyan érthető okokból még nem említett, de azt mondta, éppen emiatt nagyon kíváncsiak a rajongók visszajelzéseire.
A készítők szerint óriási univerzumot építettek a reboot köré, maga a játékvilág rendkívül mély, így bőven van lehetőség továbbmozdulni. Schmidt azt gondolja, a Thief-sorozat rendkívül egyedi, elsősorban a felfogását tekintve: már az eredeti játék is rendkívül frissnek és másnak hatott annak idején, és most úgy érzi, sikerült ugyanezt megvalósítani, csak a next-gen konzolokkal.
A játékosok visszajelzése minket is érdekelne egyébként, mert a sajtó eddig nem igazán volt elájulva a játéktól.
Vagy legalabbis ne a square enix csinalja mert vegleg lejaratjak ezt a sorozatot.
Ebbol a fosbol eleg, jegeljek, hogy elfeledjuk ezt a siralmas probalkozast.
Aztan 2-3 ev mulva probalkozhat valaki olyan aki jatekot is tud csinalni nem csak szart.
#42: Félreértettél, nem azzal volt a bajom, hogy Neked nem tetszik, hanem azzal, hogy úgy alkottál véleményt egy teljes játékról, hogy láttál, két órát belőle. Miként tudnál úgy összehasonlítani két címet, hogy csak az egyiket vitted végig, míg a másikból csak egy töredéket láttál? Érted, mire gondolok?
Te min tolod?
Mindegy, még két nap és főpróba.
De ha úgy próbálod megcsinálni a pályákat, hogy nem ütsz le senkit, akkor még normálon is feladja a leckét. :)
Az tuti. Szerintem azért butítják le a HC lopakodós játékokat (Splinter Cell, Thief), hogy több embert megfogjanak vele. Csakhogy így esély van arra, hogy elvesztik a már "stabil" rajongókört.
A helyükben úgy csinálnám meg az ilyen játékokat, hogy 2 nehézségi szint, az alap olyan lenne mint amilyen most, a hc-ben meg semmilyen segítség: se highlight-os elemek, se valósidejű térkép/iránytű, se célzáskönnyítés, se nyomkövető, se ez az idióta hatodik meg tizedik érzék, amivel "átlátsz" a falon, meg látod a rejtett cuccokat. Lásd: új Thief, Hitman...stb.
Na meg ami kiverte nálam a biztosítékot a Thief bemutatójában, az az amikor nyíllal ellövi a kötelet, leesik a bazi nagy doboz, de a kutya sem hallja meg.
TDS-ben hard fokozaton, ha csak púztál egyet az őr mellett, a teljes kommandó odarohant kivizsgálni, hogy ez most akkor mi is volt.
De ha mar kotoszkodsz, akkor en is egy kicsit.
"..pedig nem tartom magam ostobának "
Te.
;)
Amugy meg nem tom, hogy probaltad e tobbfele keppen vegigtolni.
En 3* jatszottam vegig.
Legutobb ugy, hogy nem oltem meg senkit es tok mas a vege a game-nek es
az utolso palya sem olyan mint ha meszarszeket csinalnal.
Sot akkor is mas egy csomo minden (meg palyak is -nem felpitesben) ha az elejen nem vallalod be a "mama" kuldeteset.
Amugy 2 vesszo maradt ki ennyi.
En igy ekezet nelkul szoktam meg anno a gepelest amigan (nekem nem okoz gondot ilyet olvasni).
Amugy leirhato ugy, hogy júzer.
Ha ilyen aprosagokon kiakadsz akkor a foldi palyafutasod nem lesz tul hosszu eletu.
Betoltod majd a felnott kort, elmesz melozni, felkotod magad az elso napodon az tuti.
Az en halalom meg az emberi hulyeseg meg az ha valakinek nem tetszik a velemenye akkor elkezdessz picsa modjara viselkedni. Fogast mindenkin lehet talalni.
A borostamba esetleg nem akarsz belekotni?
"Ezt minden thief rajongo megnezi az tuit aztan, ha olyan fikazza le."
) de ne erti.
:D
Azt meghiszem :) A részeg őrök mindent vittek.
-Könnyített zárfeltörés, kirajzol 3 kört amik egyenként egérmozgatás hatására betelítődnek. Ha megvan mindhárom, kinyílt a zár.
-Könnyített íjászat: Víznyilvessző szinte magától rááll a fáklyára, egy kör jelzi ha pontos a célzás.
-Nem valami éles a grafika, kissé homályos és fakó. Pedig korszerű masinériával rendelkezek, bár ki tudja lehet hogy mégújabb videókari kéne neki ami támogat más grafikai cuccokat is.
-Égbolt elég rajzfilmes, dugig van gombóc csillagokkal és a színe sem az igazi.
-Keveset szövegelnek az őrök. A Deadly Shadowsban még magukban is jól elbeszélgettek, itt meg csak állnak mint a cövek, nincs akkora élet bennük mint a 10 évvel ezelőtti részben.
-Hitman Absolutionból átvett lebukás, ráadásul minden szart jelöl valami szimbólum ezért nem olyan életszerű mint a DS.
-Lebukáskor automatikus Load Game. De lehet hogy ez csak az oktatómód miatt ki tudja...
-Tele vannak szórva az utcák értékekkel. Előző részben azért meg kellett szenvedni a cuccokért.
Ennyit elöljáróban, aztán majd lehet hogy idővel magával ragad, akárcsak a Deadly Shadows.
De a földön hagyott fegyver, na az tényleg irritáló.
Valóban hiányzik ebből az a sötét baljós feeling, valahogy a színvilága nem lett az igazi. A TDS-es twilight blue háttér nyomasztóbb, és realisztikusabb számomra, mint ez a zöldeskék cucc.
Ettől függetlenül én adok neki egy esélyt.
Ha jól emlékszem valamelyik részben, már nem tudom melyikben, volt lehetőséged nem ellenségként bemenni a Kalapácsosok templomába, és ha nyilvános helyről eltűnt valami, akkor az azon a területen járőröző katonákkal nem volt érdemes találkozni, mert egy-kettő rád verték a balhét.
Az igaz, hogy ez csak néhány tárgynál volt így, egy meghatározott térképen, de azóta már eltelt néhány év.
És mint már mondottam volt egy korábbi hírnél, az AI-vel szemben támasztott elvárások a nagymellényű kijelentések miatt lehetségesek, hogy sokkal realisztikusabb intelligenciával ruházzák fel az őröket. Ehhez képest első ránézésre kissé gyengeelméjű katonákat alkalmaznak a City-ben.
A sok kétes hír ellenére véglegeset csak kipróbálás után mondok.
És még valami: KUTYAAAA
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.