A napokban indult a Caffeine Indiegogo kampánya, melynek keretében a designer, Dylan Brown 80 ezer ausztrál dollárt szeretne összekalapozni a munkálatokhoz. Az ígéretek megnyerőek: a játék egy belső nézetes pszichológiai túlélőhorror, melyben egy fiatal bányászt irányítunk, aki magára marad egy elhagyatott űrállomáson.
Miért van ott? 2097-re a világ lakosságának túlnyomó része koffeinfüggő, a megnövekedett igényeket az emberiség csak az űrből nyert alapanyagokból tudja pótolni.
A Caffeine-t bevallottan a F.E.A.R. és a Condemned ihlette, kezdetben az Unreal Engine 3-mal készült, ám a projekt atyja egy ideje az Unreal 4-re váltott. A legszebb az egészben, hogy már egy játszható demóval is szolgálhatunk - próbáljátok ki, hogy mire képes az Epic új csodamotorja!
Megjelenés valamikor a jövőben PC-n és Macen.
Egyedül azért említettem ezt hogy letörjem csórikámat: attól hogy elsőre hülyeségnek vagy erőltetettnek hangzik az alapfelállás, még készülhet belőle jó dolog. Láthatólag nem esett le neki.
De nem is kell tudnod,neked csak a szemetet hagyjuk meg,az kell neked...
SPOILER:
Az egész rendkívül rövid, de hangulatos és érdekes! Durván bele tudsz, azaz tudnál mélyedni. A Grafika DX11, maxos beállítások alatt igazán kellemes a szemnek, igaz technikai bakik itt is akadnak és még kissé optimalizálatlan is, de csak Pre- Alpha ugyebár, szóval szavunk se lehet. Ami nagyon jó, hogy minden apró részlet tökéletesen kidolgozott. A falon kis cetliket találunk és mindet elolvashatjuk, mert minden betűje kristálytisztán látszik. A terek ugyan kicsik és sterilek, de eléggé nyomasztó hangulattal bírnak. Baljós feliratok szakítják meg a felfedezést, miszerint ez a valaki "figyel minket". Nehol el el suhan egy árnyék, de ezen felül nem tudjuk meg ki is az a valaki. A hangok szegényesek, de ijesztőek és mindig a legmegfelelőbb időben érnek bennünket.
Kb ennyit érdemes leírni, a többit megtapasztalhatjátok, ha letöltitek.
még jó hogy konzolokra nem jön ez a baromság
nem kell kerülgetni:D
Sokkal jobban várom az Evil Within-t ami a klasszikus túlélő-horror felé közelít, vagy a The Forest-et ami sandbox-gyűjtögetés elemeket hoz be. Ezerszer több ötlet van bennük mint ezekben az egyetlen szörnyes klónokban amik az elmúlt évben elárasztottak bennünket.
Na ez már rossza nem lehet. demo tölt. kipróba. horrorból meg sosem elég. ennél izgalmasabb, adrenalin dózisokat nem is lehet csinálni!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.