Caffeine - új túlélőhorror az Unreal Engine 4-gyel

  • Írta: zoenn
  • 2014. április 1.
  • Bejelentés
Link másolása
A Caffeine története szerint 2097-re a Föld lakosságának túlnyomó része koffeinfüggő, az igények kielégítése végett az emberek már az űrből szerzik be az alapanyagot. Mi egy magára maradt bányászt alakítunk...

A napokban indult a Caffeine Indiegogo kampánya, melynek keretében a designer, Dylan Brown 80 ezer ausztrál dollárt szeretne összekalapozni a munkálatokhoz. Az ígéretek megnyerőek: a játék egy belső nézetes pszichológiai túlélőhorror, melyben egy fiatal bányászt irányítunk, aki magára marad egy elhagyatott űrállomáson.


Miért van ott? 2097-re a világ lakosságának túlnyomó része koffeinfüggő, a megnövekedett igényeket az emberiség csak az űrből nyert alapanyagokból tudja pótolni. 

A Caffeine-t bevallottan a F.E.A.R. és a Condemned ihlette, kezdetben az Unreal Engine 3-mal készült, ám a projekt atyja egy ideje az Unreal 4-re váltott. A legszebb az egészben, hogy már egy játszható demóval is szolgálhatunk - próbáljátok ki, hogy mire képes az Epic új csodamotorja!


Megjelenés valamikor a jövőben PC-n és Macen.

18.
18.
Teuton
#17: Tudok a hangyás gombákról, tudok arról hogy egyes darazsak lárvái is képesek átvenni a gazda szervezetén az irányítást, és azt is hogy ha egyszer is csúnyát mondanék a TLOU-ra akkor élve széttépnének a fanatikusok.
Egyedül azért említettem ezt hogy letörjem csórikámat: attól hogy elsőre hülyeségnek vagy erőltetettnek hangzik az alapfelállás, még készülhet belőle jó dolog. Láthatólag nem esett le neki.
17.
17.
keiji maeda
#13: a Last of US gombavírus létező vírus csak nem embereken tenyészik hanem hangyákon végez csúnya dolgokat ha figyelemmel kisérted az első egy -két beharangozó trailerben is hangyák szerepeltek
16.
16.
#13: Tudod is te hogy mit jelent az a szó hogy videójáték......
De nem is kell tudnod,neked csak a szemetet hagyjuk meg,az kell neked...
15.
15.
K2 The Highest
#8: Akkor Én miért a PC-men játszottam?
SPOILER:
Az egész rendkívül rövid, de hangulatos és érdekes! Durván bele tudsz, azaz tudnál mélyedni. A Grafika DX11, maxos beállítások alatt igazán kellemes a szemnek, igaz technikai bakik itt is akadnak és még kissé optimalizálatlan is, de csak Pre- Alpha ugyebár, szóval szavunk se lehet. Ami nagyon jó, hogy minden apró részlet tökéletesen kidolgozott. A falon kis cetliket találunk és mindet elolvashatjuk, mert minden betűje kristálytisztán látszik. A terek ugyan kicsik és sterilek, de eléggé nyomasztó hangulattal bírnak. Baljós feliratok szakítják meg a felfedezést, miszerint ez a valaki "figyel minket". Nehol el el suhan egy árnyék, de ezen felül nem tudjuk meg ki is az a valaki. A hangok szegényesek, de ijesztőek és mindig a legmegfelelőbb időben érnek bennünket.

Kb ennyit érdemes leírni, a többit megtapasztalhatjátok, ha letöltitek.
14.
14.
Juha
Koffeinhiány. Április 1. Mond ez vmit vkinek?
13.
13.
Teuton
#11: Mert a rohangászó gombazombik sokkal jobban hangzanak, nem igaz? ;)
12.
12.
bodortamas1
A látvány nagyon ott van, a történet illik a műfajhoz, szóval várós a game, én majd a full verziójával játszok.
11.
11.
Ezt a baromságot,még koffeinfüggő...lol :D:D
még jó hogy konzolokra nem jön ez a baromság
nem kell kerülgetni:D
10.
10.
ulikedegs
egy alien isolation mellett ez felejtős lesz
9.
9.
DzsungelCsirke
Egyre kevésbé van hitem az ilyen típusú indie-játékokban. Oké, volt nekünk egy Amnesia ami bevezette a ,,csak futás és bujkálás'' metódust, aztán jött egy Outlast ami a tökélyre vitte. De most, hogy minden második héten kiraknak egy ugyanilyen címet kezd unalmassá válni, mert nem tudnak újat mutatni. Maximum a helyszín és a szörny változik.

Sokkal jobban várom az Evil Within-t ami a klasszikus túlélő-horror felé közelít, vagy a The Forest-et ami sandbox-gyűjtögetés elemeket hoz be. Ezerszer több ötlet van bennük mint ezekben az egyetlen szörnyes klónokban amik az elmúlt évben elárasztottak bennünket.
8.
8.
ArrowCross
#4: Biztos, hogy nem mert a demót is amit kilinkelt Zoenn csak az xbox on-ról lehet tölteni. ;)
7.
7.
Dízel
A Caffeine-t bevallottan a F.E.A.R. és a Condemned ihlette"

Na ez már rossza nem lehet. demo tölt. kipróba. horrorból meg sosem elég. ennél izgalmasabb, adrenalin dózisokat nem is lehet csinálni!
6.
6.
mikotamas
Egyik videobol sem derul ki semmi de semmi, hogy ez mi is akar lenni....nem csoda ha ezzel semelyik normalisabb kiado sem foglalkozik..nem is ertem...
5.
5.
hedzsooo
4.
4.
Cristiano
pc-re nem fog ki jönni:O?
3.
3.
Dr. Zaius
#2: Szia! Majd írj róla lég szíves!!! A Condemned a kedvenc játékom ever, kíváncsi v'ok ez mit tud...
1.
1.
Raam989
Várható volt, hogy ha a nagy kiadók nem foglalkoznak a horror témával, akkor majd az indie közösség a kezébe veszi a dolgot. Éppen itt volt az ideje, hogy ezt a műfajt is felpezsdítsék és a kamu horror Resident Evil, a megcsorbult Silent Hill, az önmagából kifordított Dead Space és a megannyi feledésbe merült cím után ennyi új horror játék szülessen. De kérem, most már elég lesz, szinte minden hétre jut egy új belső nézetű túlélő-horror... (ami nem feltétlenül baj, de mégsem kéne ennyire erőltetett menetben kiadni ezeket a játékokat...)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...