A játékfejlesztés egyik nagy nehézsége, hogy a készítők sokszor csak akkor kapnak először konkrét visszajelzést afelől, hogy mennyire érdekes és/vagy jó a projektjük, mikor már rég késő. A Square Enix Collective platformja épp ezt hivatott kiküszöbölni: az indie fejlesztők itt még az Indiegogo-kampányuk előtt megkérdezhetik a játékosokat arról, hogy mi a véleményük a játékukról.
És ez kímélte meg a Ruffian Gamest is egy csúfos zakótól. A srácok az Angry Birds-Minecraft hibridjüket, a Game of Glens-t futtatták meg a Collective-en, ahol a közönség alig 40 százaléka mondta azt, hogy pénzzel is támogatnák a projekt fejlesztését. Jim Cope producer szerint rendkívül tanulságos és konstruktív volt számukra a Collective-kampány, ezért úgy döntöttek, hogy egy időre szüneteltetik a játék fejlesztését - még mindig hisznek benne, de egyelőre nem döntötték el, hogy befejezik-e.
Jó hír viszont, hogy Cope finoman beteaselte, hogy így legalább jut idejük a még bejelentetlen, de nagyobb projektjeikre... Jön a Crackdown folytatása?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.