Az NHL-sorozat idén teszi először tiszteletét az újgenerációs konzolokon, ezen kívül készül PS3-as és Xbox 360-as változat is az új játékból.
Az EA Canada elsősorban a fizikára gyúr rá, a készítők szerint a hokis játékok történelmében most fordul majd először elő, hogy mind a tizenkét játékos becsapódásait, ütközéseit valós időben számolja a fizikai motor. A kanadaiak ezen felül belenyúlnak a korong fizikájába is, a céljuk, hogy kiszámíthatatlanabb legyen a mozgása játék közben.
Az okosabb mesterséges intelligencia mellett a grafika is lényegesen szebb lesz, a játékosok modelljei három rétegből - a testből, a felszerelésből és a mezből - épülnek fel, ezek mind-mind önállóan reagálnak a többi játékossal vagy a koronggal való találkozásra. Az arcokon több lesz az érzelem, ehhez a UFC-játékból vesznek át technológiát, és gazdagabb és részletesebb lesz a stadion is - a közönség soraiban akár 9 ezren is ülhetnek majd, és négyszer több mozdulatra lesznek képesek, mint az előző generációs változatok nézői.
Fontos kiemelni továbbá, hogy idén új kommentátorokat kap a játék, az NBC Sports munkatársai, Mike "Doc" Emrick és Eddie Olczyk váltják majd a 2006 óta dumáló Gary Thorne-t és Bill Clementet.
A rossz hír, hogy mindez főleg az újgenerációs verziókra vonatkozik, PS3-on és Xbox 360-on kevesebb újdonság várható. A kommentátorok itt is cserélődnek, de az NHL 15 inkább a korábbi epizódból építkezik ezeken a platformokon: visszatér a Collision Physics és az NHL '94 Anniversary mód is.
Az NHL 15 ősszel érkezik, valószínűleg szeptember elején, mint minden évben.
erzelmek meg ennel tobb hova? ezt most is jo latni, mit kene ezen boviteni?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.