A Driveclub bejelentésekor csak annyit árultak el a fejlesztők, hogy PS Plus előfizetői csupán néhány pályával és autóval kapnak kevesebbet a teljes verzió birtokosainál, most azonban kiderült, hogy csak a tartalom ötödéhez férhetnek hozzá.
A PlayStation Plus Edition egyetlen helyszínt, Indiát foglal magában, 11 pályán bizonyíthatjuk rátermettségünket és 10 autót vezethetünk benne. Emellett az összes játékmódhoz hozzáférhetünk. Összehasonlításképpen elmondjuk, hogy a Driveclub teljes verziója 55 pályát, 50 autót és 50 tour eventet tartalmaz majd.
Öröm az ürömben, hogy a PS Plus előfizetői kedvezményesen, 49,99 dolláros áron frissíthetnek a "vágatlan" verzióra.
Adhatják készen is a kocsikat, mint az Assetto-ban, nekem megfelel, de ne a Zonda-t, meg az R8-at! :) Hanem a Cosworth Escort-ot, az ST Focus-t, a Type R Civic-et, az R32 Golf-ot, vagy a Supra-t, Silvia-t, GTR-t, stb. stb.
Ha meg még a tizen huszon évvel ezelőtti hasonló verdák is felbukkannak, na az a kánaán. :) (300ZX, öreg Bömbi, öreg Skyline, stb.) :)
A PS Plus eddig sem érdekelt, tudtam, hogy dobozosan kell megvenni a játékot, viszont ami gáz, az az 50 autó. Na, az gyászosan kevés. :(
Főleg, hogy a 90% tuti a szuper és hyper car kategória, amit rühellek és a Forzában is kerültem világ életemben. Engem nem hoz lázba egy Hennessy vagy egy Veyron. Sokkal inkább egy kikeményített, lekönnyített M3 vagy egy pár száz kilós 2-300 lovas libakergető, vagy valami gyári sport utcai, hétköznapi autó, stb. stb
Tudunk ellene tenni? Nem...
Inkább ez mint a százhúszezredik indie játék...
JAH:
SZERINTEM
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.