Pletykák lengik körül a Resident Evil-sorozatot az utóbbi időben. Egy, a NeoGAF fórumán garázdálkodó forrás korábban azt ígérte, hogy a Capcom trailerrel és bejelentéssel készül az E3-on a zombidaráló játék következő részéhez, ami valószínűsíthetően egy spin-off lesz.
Még olyan részletek is felbukkantak, ami szerint két női és egy férfi karakter kerül a történetbe, melyek közül eggyel még nem találkozhattunk korábban. A másik kettő kilétét illetően eddig csak találgatások voltak, de úgy tűnik, a Leon Kennedy és Ingrid Hunnigan hangját alakító szinkronszínészek is elkotyogtak valamit, ami talán csak további szóbeszéd, mindenesetre érdekes darabka a játékkal kapcsolatos pletykák kirakósán.
A NeoGAF szerint Salli Saffiotti (Hunnigan) visszatérő szerepek hangjának rögzítéséről beszélt, de egyetlen többször is felbukkanó karaktere eddig csak a Resident Evil-szériában volt, míg Crispin Freeman és Matthew Mercer (Leon hangja) egy "titkos videojáték" felvételén töltenek időt. A Capcom egyelőre semmit nem erősített meg a folytatással kapcsolatos hírekből.
Szerintem a Resident Evil sem kivétel, a Capcomon múlik, hogy milyen irányba viszik el a szériát, de ezt a témát már hosszasan kifejtettem egy korábbi kommentembe.
Vagy resi 4 vonalat kéne tovább vinni.Vagy a klasszikus rögzített kamerás para horrort.
Bár előszedhetnék már az Outbreak mellékszálat is egy kis tuningra.
Én az összes részt kivittem a legnehezebb fokozaton, ha monitor behorpasztós nehézséget akarsz, akkor a re 4 professional módját ajánlom, azon nagyon megizzadtam. A re 6 no hope módja viszont pofátlanul átlagos nehézségű. Nem azt mondom, hogy könnyű, de különösebb kihívás nincs benne.
Szerintem a vetődések sem rosszak, ha a realitást nézzük, akkor még jók is, hiszen ha felém ugrana egy zombi, akkor azért én is elugranék előle. Szerintem ez maradhatnak a 7-ben is, nem a mozgáson kéne változtatni, hiszen karaktermozgás-dinamikában talán a re 6 a legreálisabb eddig a játékpiacon. Amin változtatni kéne, az a játékmenet, hogy valóban túlélő-horror legyen, ez meg nem a mozgás visszafejlődését jelenti, hanem egyes játékelemek megváltoztatását. Kevesebb lőszer, ne dobjon minden ötödik zombi lőszert még no hope-ban is, kevesebb herb, nyomasztó atmoszféra, félelmetes környezet, és hogy féljünk az ellenféltől, a kiszolgáltatottság érzete. A karaktermozgást annyiban lehetne korlátozni, hogy ne tudjon mindenki, még kispista is pörgőrúgást végezni. Persze Leonról, meg Chrisről elhisszük, hogy tudnak ilyeneket, hiszen erre áldozták az életüket, ez rendben is van, de Sherryről nem tudunk eleget, hogy gonosz Jill módjára felugorjon az ellenfél fejére és megtérdelve azt egy hátra szaltóval megspékelve a földhöz verje. Ez az, amiből vissza kéne venni, de az alap vetődések, és a földön kúszás, meg az alap rúgások, ütések szerintem maradhatnak, hogy megmaradjon a realitás érzete, ez még egy túlélő-horrorban is fontos, legalábbis nekem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.