Éves szinten 10 százalékkal, 658 millió dollárra nőtt az Activision Blizzard bevétele az áprilistól júniusig tartó időszakban, és bár nyereséges volt, a 45 millió dolláros profit 50 százalékkal kevesebb a tavalyi év második negyedének eredményéhez képest.
A számok így is jobbak a vártnál, ami viszont különösen durva, az a digitális eladások aránya: az Activision Blizzard bevételének a 73 százalékát tették ki a letölthető játékok és DLC-k, a kiadó szerint a Call of Duty mellett a Blizzard-játékok (így a World of Warcraft, a Hearthstone és a Diablo III) voltak erősek ezen a téren.
A cégnek a szokásos játékfelhozatala hozta a pénzt haza, két szám viszont mindenképpen kiemelésre méltó. Egyfelől a Diablo III-ból mára több mint 20 millió példányt értékesítettek világszerte, miközben a World of Warcraft előfizetői tábora az előző negyedév óta 800 ezer fővel, 6,8 millió játékosra csökkent.
A kiadó magyarázata szerint ez a szokásos "szezonális" visszaesés, és két éve, a Mists of Pandaria megjelenése előtt is lankadt a játékosok érdeklődése; azt már viszont elfelejtette megemlíteni, hogy a Mists of Pandaria idején még 10 millió játékosa volt a WoW-nak. Az előfizetői tábor olvadása tehát folytatódik, ettől függetlenül az MMORPG érdemei elvitathatatlanok: a World of Warcraft még ma is a legnépszerűbb előfizetéses MMO.
A vártnál jobb negyedéves eredmények miatt az Activision Blizzard az év végére is jobb eredményekre számít, illetve a mostani negyedévtől is sokat remél: már megjelent a Hearthstone és a Call of Duty: Ghosts új kiegészítője, és hamarosan befut a Diablo III: Ultimate Evil Edition és a várva-várt Destiny is.
Amúgy amint az előfizetők száma 1milla alá csökken váltanak f2p be. Nah akkor aztán lesznek megint játékosok :)
A wow továbbra is az mmok királya és még kb 5 évig simán az is maradhat. Pusztán azért mert azok a kiadók akik mmot akarnak nem tudnak annyi tartalmat berakni mint amennyi a wowban van. Nézzük csak: az insták száma 100 (!!!) körül mozog, és akkor még ott a hc/normál, raid nem raid stb. és ez csak a pve. Asszem most 7 különböző interaktív pvp map van ami lassan már sok is (nem).
A fejlődéshez rengeteg zóna van minden szintet legalább 2 de inkább 3 helyen el tudsz érni. Nagyon szép helyszínek vannak, hatalmas világ és talán a játékokban előforduló legjobb zenék. Ezt pedig senki nem tudja egyből túlszárnyalni és mire tudná a játékosbázis nagy része már újra wowozik.
Magyarán még azok is végigzúzták az endgamet, és unalomba fulladtak, akiket amúgy nem érdekelt v nem volt meg hozzá a felszerelésük. Remélem, a Blizzard valami nagyot és hangulatosat gurít a kiegészítővel, mert elég messze vetődtünk a gyökerektől az évek során.
Én a Forzára meg az Uncharted-ra tudtam nagyon rákatatni.
De te aztán nem vagy semmi.
A wow pedig lassan (hangsúlyoznám, hogy LASSAN) de biztosan haldoklik. Kb olyan 15-20 év és f2p lesz :D.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.