Csütörtök korai óráiban a Valve bejelentette, hogy kiadta a workshopos eszközkészletet a Dota 2-höz, mely lehetővé teszi, hogy a felhasználók saját játékmódokat fejlesszenek és tegyenek közzé. A jelentős erőforrásigényekkel rendelkező dev-kit 64 bites Windowst és DirectX 11-kompatibilis grafikus kártyát vár el a telepítés mellett döntőktől.
Órákkal a megjelenés után egy RoyAwesome nevű modder, aki a redditen is gyakran tesz ki bejegyzéseket, bizonyítékokat gyűjtött, melyek szerinte arra utalnak, hogy a Valve csendesen kivezette a Source motor teljesen átdolgozott második verzióját.
A fejtegetés főként azokra a megfigyelésekre épül, hogy bár a Dota 2 elemei ugyanazok maradtak, a köréjük íródott kód jelentősen megváltozott, "minden, ami ebben a csomagban van, egy új játék" - írta. "Minden Dota tartalom és kód át lett emelve a Source 2-re. Ezért más a Hammer [pályaszerkesztő program]. Ezért más a konzol. Emberek. A Valve éppen most tette ki a teljes Source 2 engine zártkörű bemutatóját" - vezette le RoyAwesome. Később pedig figyelmünket arra a tényre irányítja, hogy minden olyan elem, melynek szerepel a nevében a "source" címke, kapott egy kettest a string után, mint például: engine2.dll, vconsole2.exe, vphysics2.dll.
A Steamen közzétett üzenet szerint a Valve elismerte, hogy ez a kiadás "fejlesztőknek szánt változat, és ennek köszönhető a magas gépigény", de nem sugallta vagy ismerte el, hogy a dolognak bármi köze lenne a Source 2 engine-hez. A reddites felhasználók természetesen ugrottak a modder felvetésére, és elkezdték ellenőrizni a bizonyítékként felvonultatott nyomokat, de valószínűsíthető, hogy amit RoyAwesome talált, az mindössze csak némi kapcsolódó technológia, nem pedig az új motor maga.
Ennyi szőrszálhasogató fotelhuszárt.....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.