A Battlelogon jelentette be a DICE, hogy jelentős változásokat hozó frissítés érkezik a Battlefield 4-hez valamikor szeptemberben.
A frissítésben finomodni fognak a Rush, az Obliteration, az Obliteration Competitive, a Capture the Flag és a Carrier Assault játékmódok. Balanszírozni fogják a járművek és a fegyverek működését, emellett a HUD is letisztultabbá fog válni.
Változtatások érik a katonák mozgását, jobban fog hasonlítani a Battlefield 3-ban látottakhoz. Könnyítik a defibrillátor használatát, egy hang fogja jelezni a teljes töltöttséget, ezzel könnyítve az újraélesztéseket.
Természetesen a megjelenés óta problémás netkódon is javítanak a készítők, reméljük, most már tényleg gond nélkül tudunk játszani bármelyik platformon.
Egyébként aki kíváncsi a játékra, most kipróbálhatja, hiszen az Origin Game Time keretében egy hétig ingyenesen játszható a Battlefield 4. A frissítésen túl az év végén érkezik a Battlefield 4 utolsó DLC-je, mely a Final Stand névre fog hallgatni.
Ezert kell konzolon jatszani, ott szignifikansan kevesebb a csiter (szvsz nincs is de a netcode miatt biztosan sokan vizionaljak oket) es punkbuster hianya miatt a pb related hibak sincsenek. A tobbi hiba nagyjabol megvan, de csak a netcode idegesito, szoval vegyel konzolt (egy kozepes videokartya ara) megeri... Hagyd a pumpat...
A Csíterek a Battlefieldben igen...
Sokat játszottunk az elődökkel is (BF1, BF2, F2P modellesek, BC2), BF 3-al is, BF 4-el is, de egyik sem volt olyan bugos, mint jelenleg a Battlefield 4, még csak kezdetben sem, holott már egy év valóban lassan eltelik. (Először még csak az tűnt fel, hogy a töltési idő megtízszereződött a BF3-hoz képest, folytatódott a mikrolagokkal, stb., cseréltem Windows verziót is, hogy minden a BF kedvében legyen)
Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a játék mondjuk punkbuster hibákra hivatkozva még mindig kihajít embereket. //Igen, kipróbálva minden update kész fórumok vannak erre a témára és kb mindegyiknek az a vége, hogy az EA nem ismer el belőle semmit
A játékon belül tapasztalható nagymértékű szívás onnan ered, hogy a netes szinkronizáció nem olyan, mint régen mondjuk a Battlefield 2-nél (vagy neadj Isten bármilyen más shooter játékban), hogyha rálősz valakire, az azonnal reagál... nem! (van kb 50-100-200ms delay - amit tök pofátlanul be is ismernek és villognak is vele, hogy ez mennyire jó...). Ezt már lehetett utálni a BF 3 ban is, de itt akármilyen jó pingű szerverre is mész, gyakorlatilag mindenhol ez van. Namost ez még ingadozik is, úgyhogy elég sokszor van az, hogy egymást lövitek le egyszerre közvetlen közelről (mert a szerver annyira lagol, hogy nem tesz különbséget ilyen "kis nüansznyi" időkülönbségek között).
Sorolhatnám még a játék problémáit, beleértve a csapatkezelésnél jelentkező "mindig ki kell adnom az Ordert, ha egy új tag jön a csapatba"-tól, a "pedig már százszor eltaláltam és nem halt meg, pedig puffant a vérfolt"-okon át a "már megint kidobott a szervereken" keresztülig vagy a "Pi**ába, hogy 5-en vagyunk, de nem tudunk egy oldalon harcolni, mert mindig szétdobál minket, akármilyen opcióban problájuk", de a legzavaróbb az, hogy a csíterekkel nem tudnak mit kezdeni és ez megöli a HC-ben játszó emberek játékélményét.
Gyakorlatilag a BF4-ben nem lehet lopakodni(amit egyébként a BF2-vel bezárólag még meg lehetett tenni), anélkül, hogy egy csíter ki ne szúrna. Már nem lehet az ellenség mögé sem kerülni úgy mint régen, hiszen terjednek a csíterek, meg amúgy sincs rá olyan pálya. Az EA válasza az, hogy nincs megoldás. Befordulsz a sarkon és egyből kapod a fejest. Egyébként a BF3-ban a harcihelikopter nagyon erős jármű még most is, erre az EA ellenreakciója az volt, hogy a BF4-ben közel használhatatlanná tette, de a felderítőhelikoptert meg kvázi elpusztíthatatlanná üdvözítette. A csapatszállító helikoptereket felejtsétek el, csak dísznek van, és csak paradropra lehet használni, a csúzli közel használhatatlan még mindig, nem segített rajta a leutóbbi patch sem és már nem lehet úgy javítani a heliket sem, mint régebben.
Ez a patch csak arra lesz jó, hogy ezt a szöveget leíjam Nektek, a Hard Line-osokhoz meg csak gratulálni tudok, ezek után én már meg sem veszem, de ha mégis tennék egy próbát, akkor szívesen leírom az ott tapasztaltakat is.
Azért mindig bizakodok, hogy hátha most egy szuper dolgot kapunk és minden főbb kínunk elpárolog: köztük a folyton elakadok egy kavicsban, de a fél méter magas falon gond nélkül átlépek is, vagy a rommá lőtt épületek nem csak vizuális effektek lesznek és tényleg valós fizikát kapnak is.
Biztosan lesznek rage-elő emberkék, hogy márpedig ez annyira jó játék, azoknak azt üzenem, hogy igazuk van, a csítereknek meg gratula!
Üdv! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.