A megtörtént eseményeket feldolgozó alkotásokkal az a baj, hogy a legtöbbjük köszönőviszonyban sincs a valósággal - szerencsére a Djatlov-incidens alapból is olyan hátborzongató, hogy túl nagyot nem hibázhatnak a srácok. 1959-ben kilenc fiatal túrázó lelte halálát a hófödte Urálban található Cholat Sjakl hegyen, megmagyarázhatatlan körülmények között. Természetesen a szovjet hatóságok kevés konkrétumot osztottak meg külvilággal, annyi biztos, hogy egy "titokzatos erő" végzett mindegyikükkel. Többük félpucéran halálra fagyott, a pontos okok máig sem ismertek.
Ezen történet alapján készül most játék, melynek fejlesztők kukázták a Unity Engine-t és helyette az Epic Games legújabb technológiáját választották, ami abszolút meglátszik a látványon, a Kholat sokkal szebbnek tűnik, mint legutóbb. A friss kedvcsinálókon Ivdel városa látható - ezen a helyszínen kezdődik majd a kaland, amelyben egy vizsgálóbiztost alakítunk, aki az eltűnt fiatalok keresésére indul.
A játék egyik hangzatos eleme a félelem-menedzser, amely remekül kezeli a feszültséget, így minden egyes újrajátszás tejesen más kimenetelű lesz. Ha nem vigyázunk, magunk is könnyedén bekattanhatunk.
A motorváltás egyben azt is jelenti, hogy a fejlesztési idő némileg elhúzódik, így idén már biztosan nem játszhatunk a programmal. A tervek szerint 2015 első negyedévében landol a Kholat PC-n és Macen.
Unreal Engin-el többet el lehet érni, csak támogatom őket, mert a minőségre törekszenek...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.