Unreal Engine 4-re váltott a Kholat

  • Írta: zoenn
  • 2014. augusztus 28.
  • Videó
Link másolása
Februárban hallottunk utoljára a Djatlov-rejtélyt feldolgozó videojátékról, ám most új hírek érkeztek Wohoo Games túlélőhorrorjáról. A srácok lecserélték a Unity Engine-t az Unreal legfrissebb verziójára, ami határozottan jót tett a látványnak.

A megtörtént eseményeket feldolgozó alkotásokkal az a baj, hogy a legtöbbjük köszönőviszonyban sincs a valósággal - szerencsére a Djatlov-incidens alapból is olyan hátborzongató, hogy túl nagyot nem hibázhatnak a srácok. 1959-ben kilenc fiatal túrázó lelte halálát a hófödte Urálban található Cholat Sjakl hegyen, megmagyarázhatatlan körülmények között. Természetesen a szovjet hatóságok kevés konkrétumot osztottak meg külvilággal, annyi biztos, hogy egy "titokzatos erő" végzett mindegyikükkel. Többük félpucéran halálra fagyott, a pontos okok máig sem ismertek.

Ezen történet alapján készül most játék, melynek fejlesztők kukázták a Unity Engine-t és helyette az Epic Games legújabb technológiáját választották, ami abszolút meglátszik a látványon, a Kholat sokkal szebbnek tűnik, mint legutóbb. A friss kedvcsinálókon Ivdel városa látható - ezen a helyszínen kezdődik majd a kaland, amelyben egy vizsgálóbiztost alakítunk, aki az eltűnt fiatalok keresésére indul.

A játék egyik hangzatos eleme a félelem-menedzser, amely remekül kezeli a feszültséget, így minden egyes újrajátszás tejesen más kimenetelű lesz. Ha nem vigyázunk, magunk is könnyedén bekattanhatunk.


A motorváltás egyben azt is jelenti, hogy a fejlesztési idő némileg elhúzódik, így idén már biztosan nem játszhatunk a programmal. A tervek szerint 2015 első negyedévében landol a Kholat PC-n és Macen.

7.
7.
Ecneb
#6: Nem úgy néz ki :D
4.
4.
Ecneb
Nem csodálkozok rajta, unity nagyon jó, azoknak, akik még sosem foglalkoztak játék fejlesztéssel, viszont fizikailag a motor sok sebből vérzik. Androidos játékok fejlesztéséhez bőven jó, viszont komolyabb játékokhoz érdemesebb erősebb motort venni.
Unreal Engin-el többet el lehet érni, csak támogatom őket, mert a minőségre törekszenek...
3.
3.
Cipo3
Tízszer olvastam el a cikket és nem értettem mi értelme Unreal engin-ről Unreal-ra váltani. Rohadt agyam becsapott és a Unity-t nem fogtam fel.
1.
1.
toriell
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...