A Tripwire Interactive alkotásában ilyen néven hivatkoznak a zombikra, de nem ám ilyen csoszogó, lomha fertőzöttekről van szó, hanem vérszomjas és fürge rémségekről. A mozgásukért kifinomult motion capture felel.
A Tripwire szerint semmi sem lehetetlen, ha a rajongókról van szó. Noha a 2009-ben megjelent első rész igazi kultjátékként vonult a köztudatba, a folytatás esetében a srácok sem az idővel, sem a pénzzel nem spóroltak. A zombik mozgását a Sony motion capture stúdiójában rögzítették San Diegóban.
A történet egy hónappal az előd eseményei után, Európában játszódik, ahol az Unió karantén alatt tarja a fertőzött területeket. A játékosok mégis bemerészkednek oda, elvégre a kötelesség nagy úr.
A Killing Floor 2 jövőre jelenik meg PC-re és SteamOS-re.
Nálam a zombizás a hangulatról szól, a túlélésről, és hasonlókról (28 nappal héttel később filmek). Úgyhogy emiatt ne várd a Killing Floort. Viszont a világ egyik legjobb coop játéka volt az első rész, 6 fővel. Nagyon nagyon régóta várom már a folytatást, és egyre jobban néz ki.
A Walking Dead, nagyon ott volt a toppon, de lényegében értelme nincs a döntéseinknek. Nem változik a történet részletesebben. A Többibe meg vagy tank, smoke vagy ilyen olyan futó zombik törték le a pontszámot. A Survuval Insticts-t pedig még említésre méltónak sem mondanám. A State Of Decay jó lett volna, de ott is "tönkre-vágták" a mutánsok az igazi élményt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.