Ilyen lett volna a Blizzard MMO-ja

  • Írta: fojesz
  • 2014. szeptember 26.
  • Pletyka
Link másolása
Habár képek és videók nem jelentek meg róla, némi infót azért sikerült bezsebelnünk azzal kapcsolatban, hogy milyen is lett volna Blizzard új MMO-ja, a Titan. Kár, hogy már sosem próbálhatjuk ki.

Két napja kaptuk meg a szomorú hírt, miszerint a Blizzard úgy döntött, leállítja a hét éve készülő next-gen MMO-jának fejlesztését. Habár a fejlesztőcég eddig semmi konkrétumot nem árult el a World of Warcraft trónörököséről, a játék készültét nem tagadta, sőt tavaly azt is megerősítette az Activisionnel az oldalán, hogy újrakezdték a munkálatait.

A történtek után aztán kijött a fényre néhány informátor, a Kotaku például három emberrel is tudott beszélni arról, hogy milyen volt a Titan. Az ő elmondásuk szerint a játék a közeljövőben, a Földön játszódott volna, a történet szerint nem sokkal azután, hogy az emberiség sikeresen megvédte magát egy idegen támadástól. Bejárhattuk volna az Egyesült Államok nyugati partját, Európát, Dél-Amerikát és Ausztráliát is - a további helyszínek természetesen kiegészítőként érkeztek volna.

A Titan karakterei kettős életet éltek. Napközben, a "valódi világban" minden játékosnak lett volna egy hétköznapi munkája, ezt végezve craftolhattunk és szocializálódhattunk, az éjjel pedig, az "árnyékvilágban" harc várt ránk. Ha minden igaz, négy kaszt kapott helyet a játékban, a Reaperről, a Titanról, a Rangerről és a Juggernautról viszont nem sokat tudunk azon kívül, hogy mindegyik más képességeket biztosított volna a játékos számára. A Blizzard célja az volt, hogy egy élő és lélegző világot teremtsen, ahol a játékosok saját üzletet vihetnek, és kapcsolatba léphetnek az NPC-kkel, nem véletlen, hogy a csapat több The Sims-fejlesztőt is leigazolt.

A források szerint a Titan mind játékmenet, mind látvány terén sokban hasonlított a Team Fortressre, egyikük a StarCraft II átvezetőinek és a Pixar-féle The Incridiblesnek az ötvözéséhez hasonlította a programot. A kamera automatikusan váltott volna belső és külső nézet között, aszerint, hogy milyen helyzetben vagyunk.

Mindezt persze látnivalók híján csak elképzelni tudjuk, és talán azt is hiába: azt a Kotaku informátorai is leszögezték, hogy ők is csak a tavalyi, nagy átalakítás előtt látták a projektet.

Nektek tetszett volna a Blizzard koncepciója?

11.
11.
adriano28
szerintem itt nem kell semmitől se parázni.. valószínűleg megfog születni ez a játék, fogunk még ezzel játszani, de nem most!
10.
10.
Ecneb
Nem szoktak csak úgy lefújni egy 7 éve készülő játékot, és meglepően kevés infó van róla...
9.
9.
pecek
#7: Ugyan miért lenne tré a TF grafikai stílusa? Azért mert neked nem tetszik? Vagy mert nem úgy néz ki mint egy Battlefield? Vagy azért mert a játéknak nincs nagy gépigénye? Vagy mert a a játék nem próbálja magát vérkomolyan venni?
7.
7.
hahota
A team fortress grafikai stílusa nagyon tré, jobb is, hogy elkaszálták!
5.
5.
Yetikoma
#4: Én kettőről hallotam. (Igaz ez nem jelenttsokat mert mikor erről beszéltek azt is mondogatták, hogy nem leszenek új skillek meg szintek mert nem akarják a játékosokat unalmas szintezésekbe hajszólni. Én azért örülök, hoogy mégis csak lettek).
4.
4.
Nicodemus
Elhangzott valaha azzal kapcsolatban informacio hogy konkretan hany kiegeszitot terveznek a Diohoz?
3.
3.
Nicodemus
Sajnalom ezt a projectet. Szamomra a Blizz eddig meg sohasem okozott csalodast, szerettem WoWozni is, es orultem volna ha ismet berant egy mmo vilag ahogy tette azt a nagy elod. Abban bizom hogy tovabb egyengetik a meglevo jatekaik utjat. Az idei BlizzCon-on szererettel varom az uj es egyben utolso StarCraft 2 kiegeszito bejelenteset valamint a Heroes of the Storm megjelenesi datumat. Valamint melysegesen bizom benne hogy meg keszitenek a Diohoz is expansionoket. Szoval csak dolgozzanak tovabb a meglevo cimeiken es en boldog leszek.
2.
2.
Intricate
Erdekes, de igy, hogy nem latunk semmit, nem lehet erdemben nyilatkozni. Nyilvan valami gond volt vele, ha lelottek. Azota ott a Division ami majd hasonlo temaju lesz. Egy probat megert volna, de szerintem azzal is elbas*tak, hogy mar tul sokaig fejlesztettek, es ami anno az elejen meg uberfasza volt, mostanra mar kioregedett technikailg/jatekstilus egyarant.
1.
1.
Yetikoma
Baromi jól hangzik... igaz időm nem lenne játszani inkább 30 perc 1 óra heartstonne.

Szvsz ezért is lőtték le ezt a játékot, ez többszáz millió és rengeteg idő és energia a fejlesztőktől és a játékosoktól is még a heartstonet kihozzák pár millióból és így annak ellenére, hogy kevesebb a bevétel a profit lehet jóval nagyobb is
.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...