Két napja kaptuk meg a szomorú hírt, miszerint a Blizzard úgy döntött, leállítja a hét éve készülő next-gen MMO-jának fejlesztését. Habár a fejlesztőcég eddig semmi konkrétumot nem árult el a World of Warcraft trónörököséről, a játék készültét nem tagadta, sőt tavaly azt is megerősítette az Activisionnel az oldalán, hogy újrakezdték a munkálatait.
A történtek után aztán kijött a fényre néhány informátor, a Kotaku például három emberrel is tudott beszélni arról, hogy milyen volt a Titan. Az ő elmondásuk szerint a játék a közeljövőben, a Földön játszódott volna, a történet szerint nem sokkal azután, hogy az emberiség sikeresen megvédte magát egy idegen támadástól. Bejárhattuk volna az Egyesült Államok nyugati partját, Európát, Dél-Amerikát és Ausztráliát is - a további helyszínek természetesen kiegészítőként érkeztek volna.
A Titan karakterei kettős életet éltek. Napközben, a "valódi világban" minden játékosnak lett volna egy hétköznapi munkája, ezt végezve craftolhattunk és szocializálódhattunk, az éjjel pedig, az "árnyékvilágban" harc várt ránk. Ha minden igaz, négy kaszt kapott helyet a játékban, a Reaperről, a Titanról, a Rangerről és a Juggernautról viszont nem sokat tudunk azon kívül, hogy mindegyik más képességeket biztosított volna a játékos számára. A Blizzard célja az volt, hogy egy élő és lélegző világot teremtsen, ahol a játékosok saját üzletet vihetnek, és kapcsolatba léphetnek az NPC-kkel, nem véletlen, hogy a csapat több The Sims-fejlesztőt is leigazolt.
A források szerint a Titan mind játékmenet, mind látvány terén sokban hasonlított a Team Fortressre, egyikük a StarCraft II átvezetőinek és a Pixar-féle The Incridiblesnek az ötvözéséhez hasonlította a programot. A kamera automatikusan váltott volna belső és külső nézet között, aszerint, hogy milyen helyzetben vagyunk.
Mindezt persze látnivalók híján csak elképzelni tudjuk, és talán azt is hiába: azt a Kotaku informátorai is leszögezték, hogy ők is csak a tavalyi, nagy átalakítás előtt látták a projektet.
Nektek tetszett volna a Blizzard koncepciója?
Szvsz ezért is lőtték le ezt a játékot, ez többszáz millió és rengeteg idő és energia a fejlesztőktől és a játékosoktól is még a heartstonet kihozzák pár millióból és így annak ellenére, hogy kevesebb a bevétel a profit lehet jóval nagyobb is
.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.