A régi motorosoknak feltűnhet, hogy a Final Stand DLC a klasszikus Battlefield 2142-re hajaz, futurisztikus eszközökkel vethetjük bele magunkat a háborúba.
A csomag a téli tájon zajló, intenzív gyalogosközpontú harcokat helyezi előtérbe. Mind a négy térképet Oroszország sarkvidéki régiója ihlette, ahol titkos kísérleti fegyvereket és járműveket vethetünk be a győzelemért. Ilyen lesz a rail-gun, amit kinetikus energia működtet, illetve bemutatkozik a föld felett lebegő hover tank is.
A Premium-tagok már két héttel korábban, azaz november 18-án rávethetik magukat a bővítményre minden platformon, míg a többiek csak december 2-án csatlakozhatnak a frontvonalhoz. Addig nem árt némi téli gúnyát beszerezni.
Hát ez már kurvára gáz!
Kaptam game time-ot bf4-ből, erre felmegyek, és mit látok? Minden 2. pálya COD. Mi a faszom ez a játék? Nem értem, mit lehet élvezni ezekben, ahol 2-3 kis folyosóra beszorulnak az emberek, és megy a gránátharc. COD-ban legalább nem egy statikus frontvonalnál ragadnak le a játék végéig.. BF3-nál kizárólag a metro volt ilyen, a bad company 2 pedig messze előbbiek felett áll pályadesign terén.
Nevetséges irányba mentek el, nevetséges hogy az ő DLC-ik is elmentek COD-irányba. Nagyjából 0 új mechanikát/körítést kapunk, csak pálya, fegyó, meg jármű a választék. A 3 dolog, amit (bár sajnos nem toltam azzal, később kapcsolódtam be a sorozatba) a bf2-ben modokkal lehetett belerakni. Szomorú, hogy a kapzsi fasz EA egyenesen próbálja a moddolást megakadályozni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.