Assassin's Creed: Unity - ennyit sikerült javítani
- Írta: barackostej
- 2014. november 28.
A héten kiadta a Ubisoft az Assassin's Creed: Unity harmadik javítását, mely az ígéretek szerint sok hibát kigyomlál és a teljesítményproblémákat is enyhíti. Nos, a játék tényleg jobban fut, de nem olyan mértékben, mint az vártuk.
A Digital Foundry összehasonlította a Unity javítás előtti és utáni változatát. Egyjátékos módban 1,95%-os, kooperatív módban pedig 1,6%-os javulást mértek a játék PS4-es változatában. Azt hiszem, mondanom sem kell, hogy ez érezhető javulást nem hoz a teljesítményben, és a játék sebessége továbbra is 25 fps körül mozog.
A patch azért javít pár helyhez és eseményhez kötött szaggatást, de ezek nem változtatnak a tényen, hogy a játék ezen verziója továbbra is komoly problémákkal küzd. Nagy eséllyel Xbox One-on és PC-n is hasonló lehet a helyzet.
Ubiek meg ezt se tettek.
Azert farcol le mert egy ocska, elavult szar.
Belepakoltak kismillio karaktert amit keptelen lekezelni pl.
De amugy tokre orulok, mert lehet ezzel kivegzik mar ezt a fasz jatekot a picsaba es a fejlesztok valami ertelmesebbet kezdenek el csinalni mint ez a futoszalagon gyartott, mar az elso resztol nevetseges jatekhulladek.
A patch meg egy vicc.
Az npc-k jol megritkultak de csak 3 fps-t tettek hozza a semmihez.
Gratulalok.
Buktak* :)
Legalább ebben igazuk volt.
Na de a ps4-xo is vicc. Bukat egy ps4 ACU vásárlót.. ennyi..
Manapság meg alsó hangon 1-2 hónapot kell várnod a szinte nélkülözhetetlen tapaszokra, mert a játékok futószalagon jönnek ki félkészen, leszarva vevőt, játékost, sajtót, csak kint legyen a k**va ünnepi szezonra, mert a fejeseknek más nem számít.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.