A jó, a rossz és a csúf

Link másolása
Új rovatot indítunk ezen a héten, melyben értekezünk kicsit a hét fontosabb videojátékos eseményeiről. A kattintás után megtudhatjátok, milyen témák kerültek az eheti epizódba.

A címnek megfelelően ezentúl minden vasárnap kiemelünk három hírt a heti termésből, melyekről olvashattok egy kis emlékeztetőt. Emellett megtoldjuk némi információval, utánajárunk, merre tartanak a dolgok, és hozzácsapjuk a saját véleményünket is. Lássuk, hogyan is néz ki ez a gyakorlatban és kik is az eheti főszereplők!

A jó

A hét legjobb híre, hogy végre megérkezett a hetedik Star Wars-film teasere. Természetesen mindenkinek megvan a saját kis véleménye róla, ennek ellenére érdemes lehet elolvasni pár elemzést, hiszen rengeteg apróságra derülhet fény belőlük. 


Azt hiszem, abban egyetérthetünk, hogy az effektek nagyon látványosak, de film milyenségéről még nem érdemes következtetéseket levonni egy másfél perces teaser alapján. A videó rövidsége ellenére már tartalmazott olyan jeleneteket, amik megosztották a rajongókat, példaként említeném az új fénykardot, melynek alakján kívül effektezése is eltér az eddigiektől. Nos, egy év múlva kiderül, milyen szerepe lesz a filmben, de addig is már lehet min vitatkozni.

A rossz

Nem csak rossz, de szomorú hír is egyben, hogy 12 embert bocsátottak el a Double Fine-tól. Tim Schafer stúdiójának játékait mindenki elismeri, ennek ellenére egyik sem fogyott jól. Mind a Psychonauts, mind a Brütal Legend zseniális címek voltak, tele ötletekkel és egyediséggel, mégsem tudták visszahozni a ráfordított pénzt. Utóbbi sikertelensége majdnem magát a Double Fine-t is magával rántotta, így emiatt a cég átállt a kisebb költségvetésű projectekre.

"Az egyik be nem jelentett játékunkat törölte a kiadó, ami arra kényszerített minket, hogy megváljunk 12 emberünktől" - magyarázta a leépítések okát Tim Schafer. Felhívnám a figyelmet a fogalmazásra, mely szerint úgy tűnik, más be nem jelentett címek is készülnek a Double Fine műhelyében.

A csúf

Úgy tűnik, nem tanulnak a kiadók egymás hibáiból: a Battlefield 4 tavalyi botrányos startja után újabb kiadó erőltette be a félkész játékát az őszi megjelenések közé, reménykedve abban, hogy nem fogja senki kiszúrni a bugokat és az optimalizálatlanságot.

A fenti képen is látható borzalmakat természetesen nem lehetett nem észrevenni és a megjelenés hetében mindeni azon csámcsogott, micsoda szörnyeteget sikerült a Ubisoftnak a világra szabadítania. A kiadó megkezdte a tűzoltást: a Unity vásárlói ingyen DLC-ket és játékokat kapnak, az 1.3-as gigajavítással pedig kigyomlálják a hibákat.

A héten megjelent a patch, ennek ellenére a legproblémásabb PS4-es változatban még 2%-os teljesítményjavulást sem hozott. Persze lehet abban bízni, hogy majd a következőben kijavítják, de érdemes felkészülni a legrosszabbra: a Unity így marad és tovább gyarapítja az elsietett játékok népes családját.

4.
4.
Tetszik az alapötlet és a tartalom is ;) Csak így tovább
3.
3.
kopic
Zsír ötlet ! Az írás pedig jó lett.:)
2.
2.
Gumiember
Jó a rovat, jó írással!!
1.
1.
Birkazoli
Nagyon jó ötletnek tartom ezt az új rovatot!:) Remélem sok érdekes dolgot olvashatunk majd itt.:)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...